abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 november 1999 @ 22:17:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_220695
Dit wilde ik jullie toch niet onthouden, want Veronica valt nogal heftig uit naar Fokzine in dit schrijven. Ze wilden mij een column laten lezen in dat live internetprogramma.
Is geen pose van mij, wat veel mensen hier denken, maar ik wil niet in zo'n pielprogramma. Heel simpel.
Zou wel graag een Bianca-interview doen, toegegeven. Kijken of ze daar intrappen.
Als het echt gek wordt houd ik jullie op de hoogte.

LT Hagenbeek schreef:
>
> Hallo Nico,
>
> Ik geloof, dat je het toch niet helemaal begrepen hebt. Jij schrijft een
> dagelijkse column en wij willen jou voor de INTERNET-camera. Dat is dus niet
> voor televisie, maar voor Internet. Jij vindt het programma, dat wij
> presenteren, niet goed. Wat let jou om er kwaliteit aan toe te voegen. Of
> zijn ze bij fokzine allemaal van die lafbekken. Wel anoniem op Internet op
> een alternatieve site publiceren, maar niet openlijk in beeld. Het hoeft jou
> je vrije dag niet te kosten, want wij beschikken ook over vervoer en gaan
> dus op pad door heel Nederland. En waarom niet bij jou thuis?
>
> Het kost jou 1minuten , om je column te spuien en hoeveel meer erkenning kun
> je nog krijgen dan van degeen, over wie je schrijft.
>
> Maar blijkbaar is het bij fokzine allemaal veel geschreeuw en weinig wol.
Ø Toch maar geen echte doordevil???

Mijn antwoord:

Ik geloof toch dat u mij niet helemaal begrijpt. Ik vind het nogal
vervelend om aan een programma zonder kraak of smaak mee te werken.
Door in uw prachtprogramma te gaan zitten zou ik precies doen waar ik in
mijn stukjes zo tegen ben. Die totale geilheid als het om een camera
gaat, of het nu voor internet is of niet. In uw eerste gesprekje meldde
u mij wel degelijk dat ik iets exclusiefs moest schrijven, naar Almere
moest komen rijden, een column inspreken en dat alles voor de eer en een
strippenkaart. Mam,Ik ben vanmiddag op internet!!Neem je het op!
Overigens ben ik niet anoniem op internet, maar met mijn eigen naam.
Lafbekken zou ik de memsen bij Fokzine niet noemen. Eerder mild
kritisch. En wij gaan iets toleranter om met mensen die zich niet voor
een karretje laten spannen.

Mijn aanbod om door Daphne Deckers, net al Bianca, op het strand
geinterviewd te worden, geldt overigens nog wel. Als ik mijn Davy
Crocketmuts op mag.

Vriendelijke groeten, Nico Diijkshoorn

Overigens, nu ik toch schrijf, maak jullie niet zo druk. Ik schrijf volgens mij volkomen pretentieloos vermaak en jullie close-readen het of het een gevonden 11e gebod betreft. Ik lees alle reacties, zo nieuwsgierig ben ik ook wel, en ik geniet ook erg van de mensen die zich boos op me maken, maar vooral het fanatisme verbaast me een beetje. Maar goed, iedereen doet hier zijn ding, en dit is toevallig wat ik doe, volkomen dwangmatig tot de 31e over dit absurde programma moeten schrijven.

Groeten Nico

woensdag 17 november 1999 @ 22:27:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_220696
Ik ben benieuwd of je nog een reactie krijgt nu het hier staat, hou ons op de hoogte Nico!

Eerst vond V. Fok! illegaal nu alternatief we gaan vooruit.

Oja, anoniem en laf???

Groetjes, Andre Tijssen

pi_220697
Cool Nico, strak antwoord!
Greetz Tina

pi_220698
Ze proberen je om te turnen met de benodigde tactiek die daar bij hoort. Wel interessant om je af te vragen waarom ze zoveel moeite doen.
Je colums zijn natuurlijk ook erg origineel en je plaatst de zaken in een ander lichtje. Ik kan me goed voorstellen dat ze daar wat mee willen doen. Ze kunnen dit immers zelf niet.
Luan
pi_220699
FOK!zine members lafbekken? Veel geschreeuw en weinig wol? Hier worden de streams tenminste niet dicht gezet *als* er wat gebeurt
Gelukkig niet want dan zou het forum vaak dicht zijn
pi_220700
Wat een vreemde manier om iemand over te halen om in je programma te verschijnen! Vreemde lui daar bij VOO.
pi_220701
Kijk...en dit is nou "onze" Nico
Ze kunnen bij VOO wel de bewoners als een stel marionetten gebruiken, maar er zijn ook nog mensen die zich niet laten dwingen door zo'n stelletje aasgieren !
Over lafbekken gespoken, we weten dat hier bij FOK "spionnen" van V zitten. Als ze jou dan zo graag willen hebben, laten ze het dan gewoon hier vragen ! Kunnen wij ook nog even een discussie met hun aangaan, maar nee hoor, dat durfen die achterbakse LAFFAARDS niet.
Nico, als ze je zo graag willen hebben, dan op jouw manier ! ( ik zou ze wel wat meer laten geven dan een strippenkaart. Tijd is geld. Ik las vandaag dat de reclame nu bij BB i.p.v 10.000.- per sec. , nu 40.000.- per sec. is)
Van alles is weer waardeloos

pi_220702
Nico..........

Toppertje hoe je ze afscheept.Ben ook 3wel benieuwd naar hun reactie op je nieuwe mail.
Ik hoop dat je het vervolgverhaal hierop ook hier plaatst.Toch nog iets interresants aan BB.

Marco Franken

Ik hoef ook niet zo nodig anoniem te zijn hoor VOO!!!!!!!!!

Lucky 13
pi_220703
Jammer Doordevil, dat je die rukkers van VOO niet even gek wilt maken. Op Internet bedoel ik dan, want inderdaad om nu met je hoofd in die Late Uitzending te komen, gaat wat ver. Wanneer kunnen we je met Bianc verwachten? Vraag haar dan meteen of ze die 10.000 piek in z'n geheel heeft opgemaakt aan een nieuwe garderobe. Bij Christine Le Duc wellicht. Wat me trouwens ook wel mooi lijkt is als je Bianca en Anouk samen zou ondervragen. Dat loopt geheid uit de hand: onze filosofe in de dop samen met het anorexische Kinderen voor Kinderen-schatje.
Nou succes in ieder geval, en : je column was weer perfect vanavond.
  woensdag 17 november 1999 @ 23:05:00 #10
995 PeteRp
What a decade!
pi_220704
Nico,

Er zou op zich best iets te zeggen zijn om voor het publiek je stem te laten horen.
Ik denk echter dat je er verstandig aan doet niet met V. in zee te gaan. De impact van selectief uitzenden van interview-bites is enorm. Er kan in de editing-room zoveel verdraaid worden, ook als ze dingen uitzenden die je echt hebt gezegd, dat ik denk dat je hier heel verstandig aan doet.

Je moet voor jezelf nog maar eens overwegen of je op een aanbod van een zender die niet "involved" is, ook afwijzend reageert. Je bent best een beetje een spreekbuis geworden en ik zou het aardig vinden als dat ook zijn weg naar de media vinden zou...

Grz.

PeteRp

Tell the others!
pi_220705
quote:
op 11-17-1999 om 11:05 PM schreef PeteRp het volgende:
Je moet voor jezelf nog maar eens overwegen of je op een aanbod van een zender die niet "involved" is, ook afwijzend reageert. Je bent best een beetje een spreekbuis geworden en ik zou het aardig vinden als dat ook zijn weg naar de media vinden zou...
PeteRp

PeteRp,

Dat deed Nico al, door een interview op Radio1 enkele weken geleden. Dat Nico niet in beeld wil kan ik me goed voorstellen. Nieuwe BN'ers genoeg, dacht ik zo . Twaalf, toch?

Niet doen hoor Nico! Lijkt me een heel verstandige opstelling. En VOO's brief: . Dat je nog de moeite neemt om te reageren. Wat een stelletje onbenullen zeg! Fok! is de luis in de pels!

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  woensdag 17 november 1999 @ 23:26:00 #12
995 PeteRp
What a decade!
pi_220706
quote:
op 11-17-1999 om 11:22 PM schreef Stippel het volgende:
PeteRp,

Dat deed Nico al, door een interview op Radio1 enkele weken geleden.

Dat heb ik gemist, regretfuly.

Tell the others!
pi_220707
quote:
op 11-17-1999 om 11:26 PM schreef PeteRp het volgende:
Dat heb ik gemist, regretfuly.

Ik weet dat iemand (R@b?) 't in een MP3'tje heeft geperst. Weet alleen ff niet waar. Iemand?

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_220708
Ze begrijpen het niet helemaal gelook ik.
Strakke reactie Nico!
Laa je nie gek maake!!

Grtz.

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

woensdag 17 november 1999 @ 23:41:00 #15
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_220709
Veronica is in zijn eigen Big Brother charade gestonken.......dat zegt toch wel heel veel over de omroep, de redaktie en alle andere sufferds die er aan mee werken.

Toegegeven, wij kijken allemaal en steken er nog meer tijd in dan alle tante mienies uit Assen bijeen maar ik geloof dat ik niet allen voor mijzelf spreek als ik zeg dat we niet de pretentie hebben de (BB)wijsheid in pacht te hebben.........

Trouwes Nico: goed verhaal heel verfrissend!

pi_220710
quote:
op 11-17-1999 om 10:17 PM schreef doordevil het volgende:
Overigens, nu ik toch schrijf, maak jullie niet zo druk. Ik schrijf volgens mij volkomen pretentieloos vermaak en jullie close-readen het of het een gevonden 11e gebod betreft. Ik lees alle reacties, zo nieuwsgierig ben ik ook wel, en ik geniet ook erg van de mensen die zich boos op me maken, maar vooral het fanatisme verbaast me een beetje. Maar goed, iedereen doet hier zijn ding, en dit is toevallig wat ik doe, volkomen dwangmatig tot de 31e over dit absurde programma moeten schrijven.

Groeten Nico

Nico, ik vrees dat je met dit neveneffect gewoon moet leren leven. Jij schrijft in een stijl die mensen aanspreekt en op internet, de wereld van het geschreven woord, maakt dat je tot een held. Het is niet anders.
Fanatiek zijn we hier bijna allemaal, en het onderwerp van ons fanatisme doet er eigenlijk niet zoveel toe: manipulaties van V., vermeende roddels over bewoners, kritieken op onze favoriete columnist; we duiken er met al onze frustratie bovenop. "Jongens, allemaal aantreden! we kunnen ons weer ergens over opwinden!" En daar gaan we weer handenwrijvend achter ons toetsenbord zitten spinnen op een scherpe reactie. Lààt ons nou toch...

mooi he, alles
pi_220711
Rare tiepjes. Wij moesten hun brief aan jou zes keer overlezen voor we snapten waar het over ging. Beetje véél wol, qua taalgebruik. Bovendien maken ze de klassieke beginnersfout: iemand proberen te paaien door te roepen dat "het toch allemaal niks voorstelt, daar op Fokzine". Nou, dat maakt indruk. Dan laat je je natuurlijk metéén wegkopen voor de somma van 1 gulden dertig, exclusief vervoerskosten.

Een schizofreen is nooit alleen
pi_220712
Geweldig nico!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Admin donderdag 18 november 1999 @ 00:23:00 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220713
quote:
op 11-17-1999 om 10:17 PM schreef doordevil het volgende:

LT Hagenbeek schreef:
Of zijn ze bij fokzine allemaal van die lafbekken. Wel anoniem op Internet op een alternatieve site publiceren, maar niet openlijk in beeld.

Wat nou anonieme site ? Roodbol is de naam. Danny Roodbol. En die van Nico is Dijkshoorn. Nico Dijkshoorn.
De lafbekken hier zijn de heren en dames bij Veronica, die hier wel heel vrolijk allemaal mee zitten te lezen en ideeen op doen om het programma 'op te leuken', vervolgens de rotzooitrappers van hun forum hierheen schoppen in de hoop dat dit forum ook verziekt wordt (helaas Veronica, wij weten hoe we een forum moeten onderhouden. experiment (lees: sabotage-aktie) mislukt), dan proberen mensen hiervandaan in jullie programma te krijgen omdat hier toch wel interessante mensen zitten (die het programma weer 'opleuken') en ons, als dat allemaal niet lukt, uitmaakt voor lafbekken. Da's pas laf.
Heb nou 's 't lef om hier zelf wat te plaatsen en je kritisch te laten overhoren, dan lullen we verder over wie hier de lafbekken zijn.

Je zou onze voeten moeten kussen, onze hielen moeten likken en onze aarsen moeten kietelen. Waar denk je anders zo'n grote verzameling meningen over je programma te vinden en waar denk je anders zoveel ideeen op te doen, en nog gratis ook ?
Er ooit al 's aan gedacht een nieuw idee hier als voorstel neer te zetten en kijken wat men ervan vindt ? Ik bedoel, jullie eigen ideeen staan nou niet echt bol van creativiteit (of inzicht, of vooruitziende blik - of intelligentie nu ik erover nadenk).

Maar goed, ik zal wel 's een faktuurtje opstellen. Gaat de rekening naar Paultje of Hummie ?

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 18 november 1999 @ 00:30:00 #20
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_220714
Mooi repliek Nico!

Het is toch fantastisch om te zien hoe ze met jou in hun maag zitten. Die uitnodiging was vroeg of laat te verwachten. Als je wel zou gaan, verdraaien (ook wel: ma-ni-pu-le-
ren) ze de hele boel toch weer.

Het punt is denk ik als je wel zou gaan, heeft V het gevoel dat ze je klein hebben gekregen. Want wie wil er nou niet op TV bij VOO? (ahum...)

Goeie zet Nico, ze zijn alleen maar banger voor je geworden, iets waar jij de laatste tijd steeds hartelijker om moet lachen voordat je slapen gaat, zo kan ik mij indenken.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_220715
quote:
op 11-17-1999 om 11:35 PM schreef Stippel het volgende:
Ik weet dat iemand (R@b?) 't in een MP3'tje heeft geperst. Weet alleen ff niet waar. Iemand?

Beste Stippel het adres van de site van R@b is:
http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/

dus PeteRp,als je hem wilt downloaden(het intervieuw met Doordevil)het staat ergens onderaan,bij de foto (duivel)van Doordevil.

Lucky 13
  donderdag 18 november 1999 @ 09:26:00 #22
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_220716
Nico, kun je het adres/e-mail adres van deze VOO-gast even openbaar maken. Kunnen we die even bestoken met ant-manipulatiemail enzo. Want een dergelijk bericht gaat me wel erg ver!

We laten ons toch geen lafbekken noemen??

Op de baricade!

[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister (Datum 18 November 1999).]

donderdag 18 november 1999 @ 09:27:00 #23
545 dop
:copyright: dop
pi_220717
Hoi Danny Nico en de rest

Fokzine lafbekken ? anoniem ?

is het geen idee om de dames en heren eens uittenodigen
een delegatie van fokzine en een delegatie van VOO
en dan een pittige discusie

als ze het over durven hebben lijkt me dit namelijk een goed idee

VOO huur een leuke eettent met hapjes en drankjes en laat danny en Nico een kleine delegatie samen stellen ( mannetje of 20)

dan kunnen jullie gezellig eens babbelen met al die lafbekken

Laat me raden dat durven jullie niet

:-)

[Dit bericht is gewijzigd door dop (Datum 18 November 1999).]

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_220718
Mocht luitenant Hagenbeek ons uitnodigen voor een etentje dan kom ik graag. Ik ben alleen niet zo publieksgeil dat ik ook met m'n kop op tv wil (ik ben al eens in Stuif 's In geweest, dus ik heb m'n 15 minutes of fame al gehad)

Kan een leuke discussie geven. Als ze het nou als opiniepeiling of feedback-onderzoek opvoeren kunnen ze het nog opvoeren als gewone kostenpost ook. Ze hoeven het ook helemaal niet uit zenden, want voor de verslaggeving zorgen we zelf wel! (ongecensureerd)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_220719
Die imbicielen van veronica hebben de grootste moeite met alles wat er rondom bb gebeurt, waar zij voordat het programma begon, geen rekening mee hebben gehouden.
Dit geld zowel voor in het huis, als daarbuiten.

Er is niets, maar dan ook totaal niets overgebleven van de rebelse piraat die voor de Nederlandse kust,in een bootje, uitzendingen verzorgden, en ieder moment een inval van de autoriteiten kon verwachten.
Dat waren pas onverwachte impulsen waar een grote dosis improvisatievermogen voor nodig was.

Helaas worden hedentendaagse impulsen van onverwachte aard met een bepaalde houterigheid behandeld.

Het manipuleren en als ze de boel echt dreigen te verliezen de katterigheid waarmee veronica tegenwoordig voor de dag komt, daar kan ik nog maar een ding uit concluderen:
Veronica VAAR wel.

Voor een keer niet anoniem,

Hoogachtend, Herman Scheerhoorn

[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind (Datum 18 November 1999).]

Ik ben online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')