Ik was van de week uitgegaan met wat vrienden. Ik ben veel drank niet gewend, maar fijn, ik deed toch maar mee.
Even later komen we onze baas tegen met zn chick, later komt er nog een manager bij + zijn chick.
Ik was best bezopen, rechte lijn lopen kon nog wel alleen bij het pissen had ik toch wel steun nodig.
Met elkaar staan lullen (manager was ook niet bepaald nuchter... gerucht dat ik manager wordt?

).
Mja, later weer uit elkaar, iedereen ging weer naar huis. Was wel een fijne avond.
Volgende dag op ons werk, aangekomen.
"Ja voor jou geen bier meer

" en van dat soort opmerkingen.
Zegt de pussy die geen slok bier door zn strot liet plensen

Wordt ik er nog van verdacht dat ik keihard zat te blowen, wat niet zo was.
Namelijk dat ik enorme doppen had

Sure sure..
Zal wel ying-yang zijn geweest. Een keer met een bedrijfsuitje was iedereen aan de drank. Ik moest dus ff nuchter blijven om 6 mensen thuis te brengen

. Zijn chick komt naar me toe, vragen hoe en wat enz. Vervolgens een knuffel dat ik zo lief ben en dat ik de held van de avond ben.
Tijdens, toen ik voor me keek, zag ik een hele zure baas
Zo hebben we ook de welbekende "Is je kapper dood" grappen van hem.
Next time als hij de kapper pakt vraag ik of de kapper tijdens zijn knipbeurt het loodje legde

oid.
Klacht: Baas die je uitlacht omdat je volgens hem teveel hebt gezopen, hebt geblowd.

Klacht2: Je echt doodschamen door je acties NA je bezopenheid

Nja, dat viel mee. Meer het feit dat hij me ermee gaat achtervolgen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]