quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:04 schreef RacerDKB het volgende:
US vind ik beter en leuker, omdat de personages beter zijn en Steve Carell geweldig is.
Tim zelf is dan ook beter neergezet als sympathieke, maar onopvallende loser. Jim is gewoon een populaire all American boy.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:08 schreef MartijnS het volgende:
En de relatie Tim-Dawn is beter uitgewerkt dan die van Jim-Pam.
Ja dat bedoel ik ook eigenlijk met beter uitgewerkt. Want omdat Tim zo'n sukkel is is het wel enigszins te begrijpen dat Dawn niet voor Tim kiest.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tim zelf is dan ook beter neergezet als sympathieke, maar onopvallende loser. Jim is gewoon een populaire all American boy.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:28 schreef MartijnS het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook eigenlijk met beter uitgewerkt. Want omdat Tim zo'n sukkel is is het wel enigszins te begrijpen dat Dawn niet voor Tim kiest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorkeur zal misschien ook te maken hebben met welke humor en welke cultuur je het leukst of herkenbaarst vindt. Ik vond zelf Office UK veel en veel 'echter'. Hoewel ik het begrijpelijker vindt dat Dawn niet voor die all American guy gaat, maar dan om hele andere redenen.I'm just a girl in the world.
voila !quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:02 schreef annoh het volgende:
Ik heb laast een paar US afleveringen gezien en ik vind die echt veel minder leuk dan de UK versie. De UK versie heeft veel meer plaatsvervangende schaamte, idiote grappen die precies lang genoeg doorgaan, en de algehele timing vond ik veel beter. Bovendien is Tim leuker in de UK versie, en Dawn ook, en Ricky Gervais vind ik niet echt te vervangen...
Eenschquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:47 schreef RaymanNL het volgende:
Ze zijn allebei tof op hun eigen manier. Alleen de US versie is wat extremer en uitgebreider.
Maar als je de making of kijk ís hij ook gewoon zo vervelend en flauw. En hilarisch. Ik vind hem echt fantastisch.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:58 schreef misteriks het volgende:
[..]
voila !
en ricky gervais is inderdaad onvervangbaar, hij is geniaal ! je realiseert op de duur nog met moeite dat het geacteerd is. wat een realistische kwal is dat zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |