Komt er daarna zo iemand met z'n witte was...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:00 schreef zout-droppie het volgende:
Ik heb het gedaan en inderdaad in eerste instantie kreeg ik spijt omdat ik ook een vrij nieuwe wasmachine gebruikte. Maar na een extra wasbeurt na het verven en goed met een doekje door de wasmachine en rubbers was hij weer gewoon schoon en ondertussen is er niks meer van te zien. Je kan anders natuurlijk altijd op zoek gaan naar openbare wasmachines, moet je wel betalen voor het gebruik ervan maar ben je er daarna vanaf.
Haha...wat ben je stout! Echt een Seinfeld-actie...haha...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:00 schreef zout-droppie het volgende:
Ik heb het gedaan en inderdaad in eerste instantie kreeg ik spijt omdat ik ook een vrij nieuwe wasmachine gebruikte. Maar na een extra wasbeurt na het verven en goed met een doekje door de wasmachine en rubbers was hij weer gewoon schoon en ondertussen is er niks meer van te zien. Je kan anders natuurlijk altijd op zoek gaan naar openbare wasmachines, moet je wel betalen voor het gebruik ervan maar ben je er daarna vanaf.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:00 schreef zout-droppie het volgende:
Je kan anders natuurlijk altijd op zoek gaan naar openbare wasmachines, moet je wel betalen voor het gebruik ervan maar ben je er daarna vanaf.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het een maandje geleden nog gedaan. Geen probleem, mooi kleurtje, mooie broek en geen kleur in de wasmachine. Kan echt prima hoor, als je de verpakking opvolgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |