abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60686864
quote:
De tiener Jerry (Shia LaBeouf) en de alleenstaande moeder Rachel (Michelle Monaghan) worden door een groep terroristen gevangen genomen. Deze groep terroristen verwikkelt de twee in een plot waarin ze gedwongen worden om de president te vermoorden. De twee zullen vechten om het niet zover te laten komen, maar aangezien de terroristen het zoontje van Rachel hebben lijkt het dat ze niet veel keus hebben.
quote:
CAST
  • Shia LaBeouf as Jerome "Jerry" Shaw: a young man who is framed as a terrorist and vows to clear his name with the FBI's help
  • Michelle Monaghan as Rachel Holloman: a mother who is also framed as a terrorist and vows to clear her name with her companion
  • Rosario Dawson as a government agent who is tracking down the terrorist cell
  • Billy Bob Thornton as Thomas Morgan: the patriotic leader of a homeland security team tracking down the cell[2]
  • Anthony Mackie as a hot-shot soldier
  • Cameron Boyce as Sam
  • Ethan Embry as Toby Grant
  • Michael Chiklis as the United States Secretary of Defense

• Betere kwaliteit trailers

IMDb
    Officiele website

Release NL: 9 oktober
    Release VS: 26 september

Lijkt mij iig een top film, de trailers zijn veelbelovend.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:31:30 #2
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_60687515
    Goh wat een verrassende verhaallijn origineel
    Huilen dan.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:40:07 #3
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_60687696
    Oh noes ze hebben het zoontje van Rachel.
    Ik ga naar huis.
    pi_61978037
    quote:
    Thriller "Eagle Eye" soared to the top of North American box offices, taking in $29 million in its first weekend in theaters on the wings of rising star Shia LaBeouf, according to studio estimates on Sunday.
    9 oktober in NL.
    pi_61985466
    Op nr. 1 in Amerika op dit moment! Shia is echt een moneymaker...
    Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
    pi_62006297
    Ik heb hem gisteravond in de bioscoop in Lanaken gezien. Belgische filmdagen, alle films 3 dagen lang voor 3 euro. Deze draaide daar dus, en omdat er niks anders fatsoenlijks was naar deze film gegaan.

De actie in de film is best ok, paar goede actiescene`s, Billy Bob Thornton die volgens mij mega veel lol heeft gehad tijdens het maken van deze film,
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_62014556
    Lijkt me wel tof eigenlijk
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      dinsdag 30 september 2008 @ 02:30:19 #9
    20979 darktower
    www.twitter.com/locuta
    pi_62015188
    Van het weekend gezien. Erg leuke en spannende film!!

Een andere HELE goede film is Trouble the Water. Net uit hier in Amerika. Het is een docu over Katrina/New Orleans, gemaakt door twee van de arme, zwarte bewoners van de armste buurt aldaar. Als je dacht dat je wel wist hoe erg het was, dan heb je het mis. Het was allemaal nog veel erger, Een must see...
    Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
    pi_62016871
    Donderdag ga ik 'm zien.
    Shia LaBeouf vind ik een verdomd goede acteur, hopelijk komt hij ook in deze film goed uit de verf.
    Had zelf al spoilers voorbij zien komen dat het einde inderdaad steeds vergezochter wordt.

....we zullen zien...kan niet wachten
    Zaterdag 17 juli 15:05
    KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
    Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
    Faal van de eeuw.
      woensdag 1 oktober 2008 @ 17:43:29 #11
    149074 Sala-adin
    Knuffelmoslim
    pi_62055735
    Had hem gisteren in Imax gezien, vond hem niet echt zo denderend en het plot
    pi_62109155
    pi_62112631
    Steven Spielberg heeft nog nooit een slechte film gemaakt, straks naar de bios voor deze kraker
    Nothing to see here, carry on
    pi_62112841
    Ik vond de film iets te veel leunen op de actie-scenes.
    En op sommige punten wordt de film per kwartier ongeloofwaardiger.
    Zeker geen slechte film , maar het gebrek aan een goed plot cq. pakkend verhaal wordt gecamoufleerd met veel actie-scenes die bol staat van over de kop gaande auto's, of explosies.
    Zaterdag 17 juli 15:05
    KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
    Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
    Faal van de eeuw.
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 16:22:55 #15
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_62129186
    Ik vond 'm nogal tegenvallen. Het plot is eigenlijk vrij onnozel en de rest van de invulling stelt ook niet veel voor. Technisch gezien is het natuurlijk allemaal heel netjes met afgewerkte SFX, maar ik kreeg echt bij bijna alles wat er op het scherm passeerde het gevoel dat ik het al eens eerder had gezien.

Het kijkt wel lekker weg (al zakt hij naar het einde toe toch iets te veel in) en op zich hoeft style over content niet altijd iets slechts te zijn, maar een totaal gebrek aan originaliteit is toch ook niet alles.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_62129749
    het begin van de film vond ik wel goed, het laatste half uur iets minder.
    billy bob
    wat een geweldige acteur is dat zeg !
    Nothing to see here, carry on
    pi_62450534
    Ik vond de eerste helft erg goed, vooral het gedeelte met die hijskranen. Lekker veel actie maar de tweede helft en vooral het einde konden mij niet echt bekoren
    Daar heb jij geen kaas van gegeten!
    pi_62462405
    Zeer toffe film.
    Die actiescènes.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')