De zomer van '97 was er een van tegenstellingen; mijn lief liet ik gaan omdat mijn grauwe wereld steeds zwarter werd. Hoe kon ik haar hierin meeslepen, beter een resoluut einde dan haar meeslepen in mijn val in depressiviteit.
Hoe anders was het met Anya, die plotsklaps twee maanden later na de break off plotseling voor mijn deur stond met haar niet te stuiten zekerheid, dat ik haar wel een paar dagen als loge kon gebruiken.
Anya heb ik een paar jaar eerder leren kennen; ik herinner me nog haar leren broek, haar wilde brunette haren en... ja eigenlijk niet zo heel veel verder.
Ze kwam met haar moeder (die ik al kende) en twee van haar vrienden destijds gewoon de kroeg binnen waar ik toevallig was neergestreken omdat het toevallig zo uitkwam. Haar moeder stelde me aan haar voor, en ze was best lekker... en toch ook zo vrij dat ik me er een redelijk stijve hark bij voelde.
Misschien was het anders geweest wanneer ik in gezelschap was geweest met vrienden, maar een ander woord als wat verlegen of onbeholpen komt niet bij me op.
Ik erken direct, die avond was er niets gebeurd, behalve dat mijn grootste vijand (die haar ook wilder versieren) wederom het lid op zijn neus kreeg (en dit bedoel ik uiteraard metaforisch, want mijn lid bleef natuurlijk ook ver uit zijn buurt).
En toch... het contact was gelegd... ik had geen idee wat haar in mij aantrok, maar het was wederzijds.
Oh sweet surrender! Het zal dezelfde zomer zijn geweest, dat we afspraken en de afspraak eindigde in skinny dipping in een locale zwemplas. De verlichting straalde als een Christelijk licht niet al te vel, maar de contouren van haar billen en borstjes waren desalniettemin zichtbaar. Ik probeerde ernaar te staren alsof mijn herinnering een kopieermachine was... het bleek gelukkig niet direct nodig.
De volgende zomer spraken we af in het midden van het land, in het studentenhuis waar ze woonde, en waar iedereen behalve Anya en haar vriendin Sally richting huis was vertrokken.
De dames bleken van 1 laken 1 (gescheurd) pak. Het zal nog geen twee uur duren voordat ik me in een videoclip van Aerosmith waande (featuring Alicia Silverstone en Liv Tyler). Ik weet niet eens waar ik moet beginnen (en wat weg te laten om het voor anderen geloofwaardig te houden)... maar laat ik het er op houden dat dit een van mijn weinige triootjes was, voor het eerst twee vrouwen tegelijkertijd heb getongzoend en dat blote lichamen meer voorkwamen dan geklede lichamen.
Terug in '97; Daar was Anya dan weer. Mooi en met die geile pretoogjes als altijd... liet ik haar binnen.
Hoe egoïstisch en egocentrisch ze ook kon zijn; of het positief of negatief was... met haar in mijn nabijheid zou ik me in elk geval volledig in leven voelen. Ik besloot me maar even over te geven aan haar grillen, erger kon het haast niet worden.
De enige afspraak die we maakten, was dat zolang ze bij mij zou logeren we alleen met elkaar zouden gaan. Op de derde dag gingen we naar een populair strand nabij Groningen... het was een warme dag (oh cliché maar wel waar). Anya had geen zwemkleding bij zich, maar haar ondergoed kon hier prima voor doorgaan... met een uitzondering; het wilde maar niet opdrogen, zelfs niet in de 25+ graden die er toen heerste.
Nog even opperde ik het redelijk nabij gelegen naaktstrand om haar ondergoed te drogen, maar dit wees ze resoluut van de hand. Nog voordat ik me maar kon verontschuldigen voor dit idee... lag ze al compleet naakt naast mij op het enorm drukke familie en jongeren strandje.
Gingen de mannen eerder in rechte lijn richting het water, of terug naar hun ligplaats... nu gingen de routes bijna allemaal hetzelfde; met uitzicht op het kutje van Anya. En een mooi kutje had ze... ze had een mooi en trots kutje dat welhaast gezien wilde worden; als shoarma met wat roze tussen haar grote binnenste lippen door. En op haar gezicht zag ik een glimlach...
Plaatsvervangende schaamte en een geil gevoel vochten het binnen mij uit... maar het idee dat al die andere mannen moesten afdruipen en dat zij alleen voor mij zou zijn die avond (terwijl ik er niet eens mee verloofd was), maakten me tot het geilste haantje van allemaal. Dat lekkere shoarma kutje zou alleen voor mij zijn vanavond. En tegen de tijd dat het weer voor een ander was, dan pas dagen later en 200 kilometer verder.
En toch, elke seconde dat we nog niet terug waren in mijn woning, leek een eeuwigheid te duren... mijn libido is geen moment verslapt geweest... en toen het eindelijk zou gebeuren heb ik me vele malen moeten terugtrekken uit haar shoarmagrotje... de eerste keer al binnen 6 seconden... hierop volgden er nog vele meer... Maar als me een ding duidelijk is geworden is dat je stukken beter klaarkomt wanneer de partner op meer belangstelling kunnen rekenen dan alleen jezelf. Waarschijnlijk is dit een gift van de evolutie, waarbij je toch moet blijven vechten en de beloning niet te vroeg krijgt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Paginabeheerder op 26-10-2009 03:45:27 (Verhaal duidelijker neerzetten) ]