'Schat, word eens wakker... We zijn er...' Ik open mijn ogen. Nog niet van harte, maar ik ben weer relatief wakker. Ik knipper eens met mijn ogen en kijk naar het overwegende groen in de trein. En daarnaast links naast me, waar jij je bevindt. 'Kom schat, we moeten uitstappen' zeg je, en we lopen met onze tassen de trein uit. We pakken de eerste de beste taxi die we tegenkomen en laten ons naar het hotel waar we zullen verblijven vervoeren. We checken in, nemen de sleutel mee en zoeken onze kamer op. Daar aangekomen open jij de deur en loop ik uiterlijk beheerst achter je aan. Inwendig vier ik een klein, doch uitbundig feestje. Eindelijk! Ik heb je voor mezelf, voor mij alleen! Van het idee alleen al word ik een beetje hebberig...Maar ik hou me netjes in, want een van de leukste dingen tussen ons vind ik dat we altijd ruimschoots de tijd nemen om weer even te levellen met elkaar, en dat we daardoor ook de tijd nemen de spanning tussen ons op te bouwen. Dus eerst maar eens de tassen in de kamer droppen en me even opfrissen, en dan samen met jou de stad onveilig maken. Ook jij frist je even op, kleedt je om... Uiteindelijk zien we er allebei smashing uit.. Jij op mijn verzoek in een spijkerbroek en een zwart shirt, ik in een zwart jurkje, mijn blonde haren opgestoken. Heel classy. We kijken elkaar in de ogen, het verlangen druipt van ons beider gezichten.
Je loopt op me af tot je nog geen 30 cm van me afstaat. Je kijkt me indringend aan, buigt je naar me toe en geeft me een zachte kus op mijn wang. Dan pak je me bij mijn hand en zeg je 'Kom, laten we naar buiten gaan... voor het hier binnen te warm wordt' en je neemt me aan mijn hand. Ik voel de warmte van jouw hand in de mijne en ril even.. Zoiets kleins treft me al. Buiten aangekomen schemert het inmiddels.
We wandelen wat door de stad en duiken ergens een restaurantje in. Als een echte heer laat je me aan een tafel plaatsnemen en schuif je mijn stoel aan. Ik glimlach naar je, terwijl je tegenover me plaatsneemt. Je bestelt voor jezelf en voor mij wat te drinken, zonder me te vragen wat ik wil. Een beetje arrogant, maar ik vind het sexy. Het staat je, dat arrogante laagje. Als vanzelf raken we in een goed gesprek verzeild en nadat we hebben gegeten ben je steeds meer aan het woord. Ik vind het heerlijk om naar je te luisteren, om te kijken naar je gezichtsuitdrukking, de blik in je ogen, de manier waarop je mond beweegt als je spreekt. Terwijl je praat speel ik met mijn glas met één hand, en op de andere leunt mijn hoofd lichtjes.. Ik voel me ontspannen en hoe meer tijd ik krijg om naar je te kijken en naar je luisteren, hoe meer ik merk dat ik langzaam weer gevangen word door een oud gevoel. Een gevoel in mijn buik, een soort spanning, maar wel een fijne spanning... En zodra ik me realiseer wat het is dat ik voel, verandert er iets in mijn gezichtsuitdrukking, want je vraagt me opeens wat er scheelt. Ik voel me een beetje betrapt en ik bloos. Voor ik antwoord kan geven, gaat er vlakbij onze tafel een serveerster onderuit met haar handen vol borden en dat leidt ons allebei af van het onderwerp.
Wanneer we een uurtje later weer buiten het restaurant staan stel je voor om nog even te wandelen door het park en daarna terug naar het hotel te gaan in plaats van nog wat te gaan drinken. Het is inmiddels donker, maar ik twijfel geen moment bij de gedachte aan het park in de nacht met jou en stem in. Ik voel me veilig bij je en laat me door je leiden. Je hebt je arm om me heen geslagen en we lopen rustig door het park. Het ruikt er naar de nacht, zoetig en vochtig. Ergens halverwege vraag je me wat er was in het restaurant. Ik doe alsof mijn neus bloedt en vraag je 'Hoe bedoel je?' Je stopt met wandelen en staat opeens voor me. In het licht van de lantaarnpaal naast je zie ik dat je serieus kijkt. 'Je weet wel wat ik bedoel... Wat was er..?' Ik besluit mijn schilden weer te laten voor wat ze zijn, en vertel je dat ik overvallen werd door een oud gevoel, een oude crush. Je glimlacht, neemt mijn gezicht in je handen en zoent me zachtjes op mijn wangen, en daarna op mijn lippen. Mmmm dat smaakt naar meer... Ik kus je terug, maar ik hou me in zo goed en kwaad als ik kan. Het kussen met jou is een heerlijk spel, en ik wil geen stappen missen... Maar voor ik toe kom aan de volgende kus, neem je me weer aan de hand en lopen we terug naar het hotel.
Daar aangekomen trek je me terwijl je de deur achter je sluit naar je toe en zoent me opnieuw zachtjes. Een heerlijke tongzoen is het gevolg en ik laat me door je meenemen naar het bed. Je neemt de leading part op je en dat vind ik heerlijk. Wanneer ik op mijn rug op het bed lig zoen je me nog eens, vervolgens in mijn hals, via mijn decolleté naar mijn buik, dijen en dan kus je traag je weg omhoog terwijl je mijn jurkje opstroopt. Ik voel de hitte van je adem tussen mijn dijen en je handen hebben mijn jurkje inmiddels tot op mijn heupen opgetrokken. Dan voel ik je lippen opeens aan de rand van mijn string, en dan er overheen. Door de stof van mijn string voel ik opnieuw de hitte van je adem, dit keer op mijn schaamlipjes. Het maakt me acuut weer enorm opgewonden. Nog een keer voel ik hoe je uitademt, het lijkt nog heter dan de vorige keer. Dan trek je mijn string van mijn heupen en eindigt ie op de grond. Opnieuw duik je tussen mijn dijen en dit keer voel ik je warme, natte tong over mijn klitje glijden. Ik hap naar adem en voel de hormonen door mijn lichaam jagen. Nog een keer je tong over mijn klitje, en dan over mijn schaamlippen. Je likt me steeds intenser en wat sneller. Voor ik het weet kom ik kreunend en schokkend klaar, heerlijk!
Je kruipt bovenop me, grijnst tevreden en geeft me nog een kusje. Dan ga je van me af en kleedt jezelf uit. Als al je kleding op de grond geëindigd is, gebaar je me van het bed af te komen en hetzelfde te doen. Vervolgens loop je de badkamer in en zet je de douche aan. Wanneer ik in de badkamer aankom is het douchewater heerlijk warm en trek je me mee de douche in. Daar zoenen we uitgebreid verder. Je handen glijden gretig over mijn lichaam, en de mijne over het jouwe. Je bent zo vreselijk lekker...!
Ik wil jou ook verwennen en zak door mijn knieën, terwijl ik je over je borst, buik en benen overal kusjes geef. Vervolgens lik ik even over je eikel en neem ik je harde lul in mijn mond. Ik hoor je kreunen en je hand glijdt over de achterkant van mijn hoofd. Zachtjes geef je met je hand in mijn nek het ritme aan, zonder me te forceren. En zo ga ik even door, tot je haast komt. En naar goed gebruik vind ik het heerlijk om je te plagen en te stoppen net voor je komt, je even tot rust te laten komen, en dan weer verder te gaan.
Na een tijdje ben ik het spelletje zat en ben ik toe aan actie! 'Ik wil dat je me neemt, en wel nu' zeg ik je in je oor nadat ik overeind ben gekomen en mijn natte lijf langs het jouwe omhoog heb laten glijden. Dat laat je je geen tweede keer zeggen en je draait me om, met mijn buik tegen de muur.
Moeiteloos glij je vervolgens achterlangs bij me naar binnen en begin je me traag te neuken. Ik vind het heerlijk om je in me te voelen en terwijl ik me met één hand tegen de muur staande hou, glijdt mijn andere hand tussen mijn dijen en wrijf ik zachtjes over mijn klitje. Jouw handen glijden over mijn borsten en je masseert ze terwijl je traag en diep in me stoot. Steeds sneller neuk je me, steeds dieper. Het hete douchewater over mijn lichaam maakt de intense sensatie compleet. Ik voel je steeds harder worden en na je een tijdje ingehouden te hebben voel ik dat je op het punt staat om klaar te komen. 'Kom maar schat' zeg ik, en alsof je op die woorden gewacht hebt kom je vrijwel meteen daarna diep in me klaar, al schokkend en kreunend. Het gevoel van jouw schokkende lichaam achter het mijne, je harde pik diep in me en mijn vingers die nog steeds over mijn klitje strelen zorgen dat ik ook kreunend en schokkend klaar kom. En dan zak ik haast door mijn benen van de intensiteit van het gevoel. Ik draai me voorzichtig om en kijk in je warme ogen. We zoenen nog wat en drogen elkaar vervolgens af.. Iets zegt mij dat we ons nog wel gaan vermaken de komende dagen.