Us sports volgen danquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sowieso: 's nachts live sport kijken.![]()
Moeders Dekker ook nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 06:00 schreef Denewar het volgende:
Inge hield het niet droog!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:17 schreef TheArt het volgende:
Dit is niet te geloven. Ik mijn wekker zetten voor de estafette, slaap ik erdoor. Die beelden zal ik nog wel veel vaker zien, maar toch
En dan niet gewoon om 8 of 9 uur wakker worden, maar vlak na 6quote:
Kan je beter net als ik doen: tijdens een live honkbalwedstrijd op NASN op de bank in slaap vallen, wakker worden, overschakelen naar BBC als je eenmaal ziet hoe laat het is en precies op de helft van de finale 4x100 dames inschakelen. Nog halfslaperig zie je ze dan goud winnen met een OR, een gejuich kon niet onderdrukt worden :-)quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:17 schreef TheArt het volgende:
Dit is niet te geloven. Ik mijn wekker zetten voor de estafette, slaap ik erdoor. Die beelden zal ik nog wel veel vaker zien, maar toch
Goede versie zo zonder zang, kort en krachtig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:02 schreef Arth_NL het volgende:
Beetje sobere versie van het Wilhelmus.Maar wel mooi.
10 seconde is wat overdreven, ik kijk regelmatig met page in page naar beide zenders tegelijk en dan scheelt het 3 a 5 seconden, maar dit is al zeker een jaar of 3 zo bij alle live-sport. Ook bij voetbal, of een willekeurige wielerkoers (zelfs de AGR als ze zelf de uitzending verzorgen).quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
de NOS loopt hier in België trouwens een tiental seconden achter op Sporza. Is dat in Nederland eigenlijk ook zo ?
Ach, ik heb me ook verslapen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:17 schreef TheArt het volgende:
ik ook verslapenquote:Op zondag 10 augustus 2008 06:17 schreef TheArt het volgende:
Ben ik wel mee eensquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ik ook verslapenmaarja beter verslapen en goud dan niet verslapen en geen medaille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |