Stinkende mensen zijn hels maar minstens net zo erg en niet te tollereren zijn mensen die denken dat anderen zo'n uberdeo of parfum walm waarderen.
Andere mensen ruiken is , per definitie, geen prettige ervaring, of het nou zweet of deo is.
In het zwembad merk ik het iedere zaterdag; mensen die een halve bus deo leegspuiten in de omkleedruimte en ervan uitgaan dat ze dan "lekker ruiken", blerghh
Ik heb er meestal dan ook niet zo'n moeite mee om naast zo'n persoon een enorme knetterende scheet te laten en dan te zeggen "zo ik ook ff een lekker luchtje"

Overigens heeft hygiene niets te maken met deo spuiten of dagelijks douchen, deo is alleen maar een andere stank spuiten zodat je de originele stank niet ruikt en dat dagelijks douchen "noodzakelijk" is voor goede hygiene is een fabel verzonnen door de cosmetica industrie.
Mensen kunnen weken of zelfs maanden zonder te douchen en evengoed een goede lichaamshygiene hebben, naarmate je minder gaat douchen wint nl de huid meer zijn zelfreinigende en regulerende vermogen terug.
Om het even plastisch voor te stellen: zo'n troela die dagelijks douched en haar doos uit wast heeft , zeer waarschijnlijk, meer kans op schimmels en andere narigheid in die muts dan een vrouw die zich om de paar dagen wast, ergo: wijven die zich vaak wassen stinken bij het minste of geringste uit hun doos omdat de zuurgraad niet meer deugt en er zo kans is voor bacterien en allerlij andere nasty shit.
Mensen die dagelijks douchen stinken dan ook doorgaans meteen als ze 1 trap oplopen of 1 dag niet douchen omdat hun huid zich zelf niet meer kan reguleren.
Ik vermoed ook dat die hele dagelijkse "was cultuur" ook een kwestie van onzekerheid is, daarom zie je ook juist dat pubers zich zo overmatig veel wassen en tekeer gaan met deo en andere narigheid.
[ Bericht 17% gewijzigd door robber57 op 10-08-2008 11:57:54 ]