Dan zijn echt een heeeele hoop mensenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:49 schreef floris.exe het volgende:
Als ik moet kiezen, dan kies ik de tweede. Maar mensen die sportschoenen dragen buiten het sporten om.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:49 schreef floris.exe het volgende:
Als ik moet kiezen, dan kies ik de tweede. Maar mensen die sportschoenen dragen buiten het sporten om.
Dat klopt, ik vind het geen gezicht. Net zoals t-shirts en truien met opdrukken enzovoort. Wat dat betreft is er veel mis gegaan met onze samenleving.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dan zijn echt een heeeele hoop mensenin jouw ogen
Jij bent toch dat creatuur dat altijd wanhopig op zoek is naar meisjes? Doe eens sportschoenen (quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:04 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat klopt, ik vind het geen gezicht. Net zoals t-shirts en truien met opdrukken enzovoort. Wat dat betreft is er veel mis gegaan met onze samenleving.
Nou, dat dan weer wel. Als ik ze kreeg zou ik ze wel dragen. Beetje stijl kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:11 schreef Govinda het volgende:
Schoenen van D&G![]()
... Al zou ik ze krijgen dan nog niet
Sarcasme neem ik aan!?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat dan weer wel. Als ik ze kreeg zou ik ze wel dragen. Beetje stijl kan geen kwaad.
Die meuk in de OP is niet bepaald stijl hoor, mocht je dat vinden/denken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat dan weer wel. Als ik ze kreeg zou ik ze wel dragen. Beetje stijl kan geen kwaad.
En wat draag jij zoal?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:04 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat klopt, ik vind het geen gezicht. Net zoals t-shirts en truien met opdrukken enzovoort. Wat dat betreft is er veel mis gegaan met onze samenleving.
Heb je er ook een pruik en fopneus bij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:21 schreef Lichtpunt het volgende:
En dat ga je op fok vragen, slimGathering of people without taste. Maar ik zou voor de eerste gaan
![]()
Zelf heb ik deze trouwens:
[ afbeelding ]
vind ik net wat aparter dan die in je OP zijn ook net iets duurder dat is wel een nadeel
heerlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heb je er ook een pruik en fopneus bij?
Bwhehehequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:21 schreef Lichtpunt het volgende:
En dat ga je op fok vragen, slimGathering of people without taste. Maar ik zou voor de eerste gaan
![]()
[ afbeelding ]
vind ik net wat aparter dan die in je OP zijn ook net iets duurder dat is wel een nadeel
Ik vind je schoenen niet echt mooi, maar wat je zegt over Fok! klopt welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:21 schreef Lichtpunt het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:21 schreef Lichtpunt het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lelijk, met dat zilver en die domme veters....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:41 schreef dagdag het volgende:
[..]
mooi maar ze glimmen me iets te veel
[ afbeelding ]
deze kopen denk ik
Die glimmen net zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:41 schreef dagdag het volgende:
[..]
mooi maar ze glimmen me iets te veel
[ afbeelding ]
deze kopen denk ik
gevonden http://www.luisaviaroma.com/index.aspx#getData.aspx|CallType=Product&prodId=01221&des=008&cat=&gender=men&group=SHOES&season=actual&seasProdID=48Iquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:44 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Die glimmen net zoAlleen omdat het wit is valt het wel minder op ja
Die zijn alleen wel kut dragen volgens mij, onder donkere broek krijg je gauw zo'n pimp idee. En ander lichte broek vallen ze niet op
Quick sneakers ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
Koop dan van die quick sneakers die zijn 100000 keer mooier.
ik vraag me nou al een tijdje af wat is in godsnaam jou avatarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |