Je wilt veel geld uitgeven aan goedkoop gemaakte lelijke patserschoentjes, dus vandaar dat we onze twijfels hebben over zowel je smaak alswel je IQquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:19 schreef dagdag het volgende:
verdien genoeg
en het heeft niks met stoer doen te maken als je dure kleding koopt ook omdat ik ook genoeg vrienden heb die in goedkope kleren lopen
of wil je zeggen dat zeeman kleren even best zitten als dure merken
de ene geeft veel uit aan bv drank en sigaretten
en ik geef veel uit aan mooie kleding
Die mensen vind ik ook domquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:42 schreef dagdag het volgende:
net als de mensen die 6 euro uitgeven aan een pakje sigaretten die voor 30 cent gemaakt worden
en zon 1000 euro per jaar eraan uitgeven
quote:
Of een spijkerbroek kopen van 100 euro die voor 6 euro gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:42 schreef dagdag het volgende:
net als de mensen die 6 euro uitgeven aan een pakje sigaretten die voor 30 cent gemaakt worden
en zon 1000 euro per jaar eraan uitgeven
Dan zijn echt een heeeele hoop mensenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:49 schreef floris.exe het volgende:
Als ik moet kiezen, dan kies ik de tweede. Maar mensen die sportschoenen dragen buiten het sporten om.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:49 schreef floris.exe het volgende:
Als ik moet kiezen, dan kies ik de tweede. Maar mensen die sportschoenen dragen buiten het sporten om.
Dat klopt, ik vind het geen gezicht. Net zoals t-shirts en truien met opdrukken enzovoort. Wat dat betreft is er veel mis gegaan met onze samenleving.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dan zijn echt een heeeele hoop mensenin jouw ogen
Jij bent toch dat creatuur dat altijd wanhopig op zoek is naar meisjes? Doe eens sportschoenen (quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:04 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat klopt, ik vind het geen gezicht. Net zoals t-shirts en truien met opdrukken enzovoort. Wat dat betreft is er veel mis gegaan met onze samenleving.
Nou, dat dan weer wel. Als ik ze kreeg zou ik ze wel dragen. Beetje stijl kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:11 schreef Govinda het volgende:
Schoenen van D&G![]()
... Al zou ik ze krijgen dan nog niet
Sarcasme neem ik aan!?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat dan weer wel. Als ik ze kreeg zou ik ze wel dragen. Beetje stijl kan geen kwaad.
Die meuk in de OP is niet bepaald stijl hoor, mocht je dat vinden/denken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat dan weer wel. Als ik ze kreeg zou ik ze wel dragen. Beetje stijl kan geen kwaad.
En wat draag jij zoal?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:04 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat klopt, ik vind het geen gezicht. Net zoals t-shirts en truien met opdrukken enzovoort. Wat dat betreft is er veel mis gegaan met onze samenleving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |