abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220627
Ik moet zeggen dat ik het een heel leuk stukje vond hoe Bart probeerde te ontwijken voor de camera en hoe hij speelde met de camera.
Al met al best een leuke uitzending.
Lucky 13
pi_220628
Ja, een leuke uitzending op Willem na in de dagboekkamer....
Maar verder erg leuk!
Ruud: (over de jurk voor Bibi) ik kan niet naaien, Maurice: Je kan ook niet voetballen, dat doe je toch ook!

Dat soort opmerkingen vind ik gewoon geinig.

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_220629
De uitzending vondt ik, ondanks de verveling die is toegeslagen in het huis, aardig in elkaar gezet . Er is veel gepraat over Maurice dat hij een stille zou zijn etc, maar ik moet toch zeggen dat ik hem goed vindt overkomen. Ik heb maurice nog nooit horen roddelen, vervelende opmerkingen plaatsen en ik hem nog geen onbetogen woord horen zeggen. Iets wat ik wel waardeer in hem, daar mogen anderen in huize BB nog wel iets van leren.

b.v het afzeiken van Anouk gisteren met midgetgolf. Anouk is mijn favoriet ook niet maar de mannen waren wel aan het treiteren en machtspositie aan het uitoefenen. Met name Willem en Bart waren daarmee bezig, ik hoorde wel 10 keer van Willen: "ik dacht dat je zo goed was met je hockeystik". Bah Willem dat siert je niet. Daar heb ik dus Maurice ook niet gehoord. Dus die jonge heeft iets over zich wat sympatiek overkomt.

Verder was het een goede uitzending, morgen gaat Anouk er vast uit, VOO heeft natuurlijk zo lang mogelijk gerekt tot morgenavond, dan hebben ze een extra uitzending en hebben ze het toch zoals ze willen. "Spelen" met gevoelens noem ik dat.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 17 november 1999 @ 19:48:00 #4
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_220630
Als je afgaat op de uitzending mag Anouk van mij blijven!!! Zelfs tegen haar zin.

Ruud: "Ik heb de 100 gehaald"
Anouk: "Met aftrekken?"

Ze kan af en toe zo lekker uit de hoek komen.
Ruud was weer briljant: "Wat zegt je premičre gevoel, Anoukje?"

En wat hebben ze lekker alles weggeboend. Niets over Gigi, de DBK-sessies met psych, etc. Dat zullen we morgenavond wel zien. Tot nu toe vaart VOO wel bij alle geruchten en hun gemanipuleer: iedereen windt zich erover op, en slecht nieuws=nieuws. Tot de bewoners het niet meer pikken en allemaal opstappen.

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  † In Memoriam † woensdag 17 november 1999 @ 19:49:00 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_220631
Wie denkt Nookie nou wel dat ze is met haar : "Dus je bent alleen sávonds katholiek".
Ook haar poging tot humor toen ruud iets 100s had bereikt :"Met aftrekken?"
Duidelijk is dat ze Ruud goed zat is; kan ik me wel iets bij voorstellen.
Grappig was hoe Willem de rol van Karin een beetje overnam en haar zelfs uit de wind zette bij het organiseren van eerst kaarsen maken.

mixed feelings bij deze uitzending.

The future is after you
  woensdag 17 november 1999 @ 19:53:00 #6
1795 Piechem
De nicht is weer op poten
pi_220632
Hallo allemaal,

Ik vond dat iedereen er zo goed uitzag. Anouk en Karin speciaal (Bart had een pukkel). Zou Veronica proberen om de bewoners er beter uit te laten zien? Make-up doet een hoop. Ook vind ik dat Anouk beter uit de verf komt. Dat balken begon mij ook de keel uit te hangen, maar vandaag was ze tamelijk ad rem: "Was je bang dat je zaad niet sterk genoeg was Bart?"
Ik vond hem erg geestig. Het stoere verhaal van het geknapte condoom viel in duigen.

Irony is the essence of life.
Never ever under estimate the power of beauty.
  Redactie Frontpage woensdag 17 november 1999 @ 20:31:00 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_220633
Deze topics haalden vroeger (lees: tot voor een week of anderhalf terug) wel threads met 55 topics. Als ik de members van FokZine vergelijk met de gemiddelde kijker naar BB ervaar ik een algehele daling van interesse onzerzijds.

Het moet gezegd worden, die actie met Noukie brengt toch weer leven in den brouwerij.

Verder geen mening over de uitzending. driewerf saai!

Admin woensdag 17 november 1999 @ 20:41:00 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_220634
Bart is helemaal op z'n gemak. Die haalt het wel

Anouk heeft, voor haar entree, teveel BB gekeken: ze zit tussen haar idolen en denkt ze net zo goed te kennen als De Vijf elkaar kennen.

De discussie over 250K: in tegenstelling tot wat ik in een andere thread las, heb ik het idee dat dat gesprek al enige dagen eerder heeft plaatsgevonden, misschien zelfs vorige week al... (ik lees regelmatig BB's eigen site "met het streepje" en daar stond een paar dagen gelden al iets over zo'n gesprek. "Willem heeft het geld al verdeeld al verdeel onder zijn familieleden" stond er toen)
Maar niets is zeker, zeker niet bij BB.

------------------
hahaha, lachen!!
niet?
oh, dat dacht ik

[Dit bericht is gewijzigd door Breuls (Datum 17 November 1999).]

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 17 november 1999 @ 20:46:00 #9
1660 amappa
is BB a young one?
pi_220635
De afzending van gisteren (16-11) eindigde met de vraag; Gaat Anouk weg? De uitzending van vandaag ging daar dus eigenlijk helemaal niet over. Geen Gigi en de andere verhalen die we gisteren op Fok konden vinden. Het had bijna een uitzending van een andere dag kunnen zijn. Ben heel benieuwd wat er morgen gaat gebeuren! (zal vast wel de bedoeling zijn van V)
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_220636
quote:
op 11-17-1999 om 08:41 PM schreef Breuls het volgende:
De discussie over 250K: in tegenstelling tot wat ik in een andere thread las, heb ik het idee dat dat gesprek al enige dagen eerder heeft plaatsgevonden, misschien zelfs vorige week al... (ik lees regelmatig BB's eigen site "met het streepje" en daar stond een paar dagen gelden al iets over zo'n gesprek. "Willem heeft het geld al verdeeld al verdeel onder zijn familieleden" stond er toen)
Maar niets is zeker, zeker niet bij BB.

De bewoners is inderdaad al eerder gevraagd wat ze gaan doen met het geld als ze zouden winnen, maar dat was individueel in de dagboekkamer voor de Veronicagids. De stelling 250.000 gulden was om het er met elkaar over te hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 17 November 1999).]

pi_220637
Nou, ik vind Bart helemaal niet zo tof. Die is al enige tijd bezig om imponerend gedrag te gebruiken om zich op die manier meer man te voelen of zo? Ik denk dan terug aan de zogenaamde stoeipartij die hij vorige week met Anouk had, dat cameragedoe van vanavond, het kiekeboespelen met de camera achter het glas van vorige week,etc. Denkt zeker op die manier weer extra in contact te komen met Sabine. Verder vind ik Willem en Ruud ook redelijk hanig gedrag vertonen, hoewel minder irritant. En Maurice, dat is de enige die hierin afwijkt (luistert echt naar de dames zonder stoer gedrag te vertonen, en daarvoor hoeft hij niet gelijk een "watje" of iets van dien aard te zijn). Maurice vind ik trouwens de laatste 2 weken beter uit de verf komen.
Dat waren de mannen.
Anouk gaat weg, en ik denk dat ze tot de live-uitzending van donderdagavond wordt vastgehouden. En Karin, die komt een heel eind, maar gaat het toch niet redden.
Nou, op de kippen na was het dat wel.
pi_220638
Hi Big Brother, fijn dat je alles altijd zo goed weet, Wie je ook bent je mag blijven!

De uitzending was wel aardig. Willem begint op een een of andere manier steeds enger te worden, al zag zijn overgerecht er wel erg lekker uit.

Het was wel grappig dat ze Martin met Cyrille en Anouk met Tara vergeleken. Ze lieten dus duidelijk merken dat ze er van balen dat Cyrille weg is ten koste van Anouk terwijl die doos Anouk (waar niemand overigens iets aan heeft, ze hadden beter een zwangere kat kunnen sturen) er uit wil.

Verder wordt Bart steeds beter. Bart rules!

Greetz Tina

pi_220639
De uitzending was wel oké vanavond. Ik moet zeggen dat ik Anouk ook best wel komisch uit de hoek vind komen de laatste paar dagen. In het begin vond ik 'r maar weinig aan, maar ze begint wel een beetje in m'n aanzien te stijgen. Je ziet de bewoners soms een beetje vreemd kijken alsof ze zich geen raad weten met die opmerkingen van 'r. Valt er toch nog wat te lachen, de humor was namelijk een beetje ver te zoeken de afgelopen dagen, maar ja ze zullen allemaal wel wat uitgekakt zijn.
Opvallend is trouwens dat je Maurice en Karin niet meer zo close met elkaar ziet optrekken zoals eerst of laat VOO dat ons gewoon niet meer zien?
Oh ja, toen op een gegeven moment aan Karin werd gevraagd wat ze met die ƒ 250.000,-- zou doen, wist ze niet zo goed waar ze moest kijken. Ze zei heel lauwtjes dat ze daar nog niet over nagedacht had. Nee, dat geloof ik ook wel als ik de bladen mag geloven (villa in Apeldoorn, echtgenoot miljonair). De bewoners weten dit vast niet van 'r.
Gelukkig voor Willem zit hij ook goed in de slappe was, althans dat zei hij.

groetjes
------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 17 November 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_220640
Dit stond in de verkeerde topic en is naar de juiste topic verplaatst.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 17 November 1999).]

pi_220641
Irritant: In de TV-uitzending werd gesuggereerd dat de bewoners zelf op het onderwerp "fl. 250.000,-" waren gekomen, terwijl dit gewoon weer een stelling uit "de doos" was!

Anouk: "Als ik een beslissing heb genomen dan wil ik niet dat iemand me daar vanaf praat, dan wil ik dat doen" (of iets van gelijke strekking). Ja, ja, moeten we haar weer even herinneren aan haar woorden van maandag: "Ik ga morgen of overmorgen" en nu blijft ze toch maar tot volgende week donderdag (na het gesprek met haar zus). Heeft dus niks te maken met het gebrek aan 'levenservaring' (ik ben dat woord echt gaan haten sinds BB ), maar gewoon met gebrek aan karakter! "Ik wil er uit, omdat er een leuk feest aan zit te komen": dat geloof je toch niet! Wat een suf kind. Liever vandaag weg dan morgen.

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  donderdag 18 november 1999 @ 00:00:00 #16
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_220642
quote:
op 11-17-1999 om 09:50 PM schreef Miss Babbel het volgende:
Nou, ik vind Bart helemaal niet zo tof .

Zullen we trouwen?!!

Ben te zaai voor een signature
pi_220643
quote:
op 11-17-1999 om 11:13 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
<snip>
Anouk: "Als ik een beslissing heb genomen dan wil ik niet dat iemand me daar vanaf praat, dan wil ik dat doen" (of iets van gelijke strekking).
<snip>

Anouk doet niets anders dan nazeggen wat haar in de DBK als definitieve beslissing is ingeprent. En zeer efficiënt: de formulering zelf verhult precies wat er feitelijk in de DBK gebeurd is !
Haar karakter-structuur vereist dat zij verbaal consistent met zichzelf is, hoezeer haar wispelturige gemoedsleven dit ook tegenspreekt. DBK hoefde dus niets anders te doen dan de balans even naar 1 kant van haar dilemma te laten overhellen: gezichts-verlies tegenover haar zusje benadrukken,
en daarna tegen haar zeggen: "en zorg nu dat je blijft bij deze beslissing, als volwassene". Dat is voldoende om haar met beide handen zich te laten vastklampen aan dit 'verbale anker': hoe ironisch het ook is dat dit juist tegen haar gemoedsrust werkt. In de hiërarchie van haar angsten pakt men gewoon de grotere (gezichtsverlies t.o. haar eigen omgeving) eruit, en bedwingt die suggestief met een voorgestelde denial-houding: "ik ben volwassen en sterk, want ik blijf bij mijn beslissingen". Dit overdekt effektief de momentane paniek: "ik ben NU zwak, want hier onveilig en niet op mijn plaats". De terugslag van deze zelfverloochening komt pas thuis, en vormt dan geen uitzend-probleem meer....

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 18 November 1999).]

donderdag 18 november 1999 @ 06:48:00 #18
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_220644
quote:
op 11-17-1999 om 10:05 PM schreef ruby het volgende: (...)Opvallend is trouwens dat je Maurice en Karin niet meer zo close met elkaar ziet optrekken zoals eerst of laat VOO dat ons gewoon niet meer zien?(...)
Hoi Ruby.

Zo opvallend vind ik dat niet. Vorige week hebben Ciryl(of hoe je dat ook schrijft) en Maurice 's nachts een kwartier zonder mike met elkaar liggen fluisteren en nou mag jij drie keer raden waar ze Maurice voor heeft gewaardschuwd.

Tuurlijk, ze volgde het programma niet, maar ze zal vast bij de kapper wel eens een Story of Privé gelezen hebben over de vermeende orale escapades van het tweetal.

Trek je videobanden sinds het microfoon-incident maar uit de kast en kijk het maar na. Voor zover ik me kan herinneren hebben K en M sinds die dag niet meer samen onder de dekens gelegen.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_220645
Mmmmmm, ja dat was ik even vergeten, dus ik moet je helemaal gelijk geven!

Groetjes
------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 18 November 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_220646
quote:
op 11-18-1999 om 12:00 AM schreef Roache het volgende:
Zullen we trouwen?!!

Trouwen?!!
Hoezo?
Weet je dit wel zeker?
Verklaar u nader...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: