Wolter Kroes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:14 schreef Sersjee het volgende:GEM
![]()
Kwam vandaag voor het eerst sinds god-mag-weten-hoe-lang bij de lokale platenboer, even die cd van GEM kopen. Nou, dat viel tegen! Nog maar een meter of 3 aan cd's en GEM stond er natuurlijk niet bij. Ik in al m'n onschuld vragen aan dat figuur achter de balie, die kijkt me aan... Als een walvis in de regen! Nooit van gehoord! Wel stonden er 5 cd-singles van de Gebroeders Ko. Dit land gaat naar de klote, en rap ook.
Oh mijn god... "Serious Radio"quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:23 schreef Sersjee het volgende:
Dit is trouwens best briljant.
Hmm... Vertel je dit nu onbewogen, beschaamd, achterdochtig of trots?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:20 schreef on_air het volgende:
Wolter complimenteerde me met mijn kleding op Gay Pride.
Daarom kan je zulke dingen tegenwoordig dus het beste via internet bestellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:14 schreef Sersjee het volgende:GEM
![]()
Kwam vandaag voor het eerst sinds god-mag-weten-hoe-lang bij de lokale platenboer, even die cd van GEM kopen. Nou, dat viel tegen! Nog maar een meter of 3 aan cd's en GEM stond er natuurlijk niet bij. Ik in al m'n onschuld vragen aan dat figuur achter de balie, die kijkt me aan... Als een walvis in de regen! Nooit van gehoord! Wel stonden er 5 cd-singles van de Gebroeders Ko. Dit land gaat naar de klote, en rap ook.
Dat heb ik dus ondertussen ook gedaan. Waarbij aangetekend dient te worden dat het belachelijk is dat we hier iets van 15 kappers hebben en maar 1 hard zuigende platenzaak. Er worden verkeerde prioriteiten gesteld hier...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom kan je zulke dingen tegenwoordig dus het beste via internet bestellen.
Hetzelfde met de fotozaken... vroeger zaten er hier in de buurt 3 in het winkelcentrum... nu geen enkele meer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ondertussen ook gedaan. Waarbij aangetekend dient te worden dat het belachelijk is dat we hier iets van 15 kappers hebben en maar 1 hard zuigende platenzaak. Er worden verkeerde prioriteiten gesteld hier...
Dat vraag ik me ook af...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:36 schreef Sersjee het volgende:
Roosmarijn gaat donderdag en vrijdag de Arbeidsvitaminen doen!
wat doe ik hier nog?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |