quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel luistert in bed verder.
Zit in aflevering 8.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:11 schreef Marc63 het volgende:Flight of the Conchords
Deze ken ik nog niet. Ben ook nog maar halverwege of zo. Moet er eens een keer wat tijd voor vrijmaken.
Leggy blonde!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:13 schreef Marc63 het volgende:
Dan heb ik 1 aflevering te weinig gekeken. Heb net de aflevering gezien dat ze gediscrimineerd worden omdat de fruit-verkoper denkt dat het Australiėrs zijn. Met op het eind die plaat die Murray geschreven heeft.
Dat is een screenshot van de webcam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk dat zie nou weer niet op de webcam
Wordt tijd om op bed te gaan luisteren/kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is een screenshot van de webcam.
Leuk lijstje! nummer 5 is misschien wel een van mijn favo tracks in het lijstje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:18 schreef Sersjee het volgende:
Freak 11:
01. Ting Tings - Shut Up And Let Me Go (freakandel! :-)
02. Magic - Robin Thicke
03. REM - Man Sized Wreath
04. Sigur Ros - Innimer Syngur Villaysingur
05. Calvin Harris & Dizzee Rascal - Dance Wiv Me
06. Black Kids - Hurricane Jane
07. Weezer - Troublemaker
08. Roisin Murphy - Movie Star
09. a balladeer - Mary Had A Secret
10. Oasis - Falling Down (Chemical Brothers remix)
11. Kings Of Leon Sex - On Fire
bron
Ik ga voor 3 en 7, maar dat mag nauwelijks een verrassing zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk lijstje! nummer 5 is misschien wel een van mijn favo tracks in het lijstje.
Een aantal van mn favoriete nummers uit de serie:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leggy blonde!
Heb op een vrije dag de hele serie achter elkaar gekeken
Haha, nee niet echt. Wel leuke platen btw.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga voor 3 en 7, maar dat mag nauwelijks een verrassing zijn
Ik vind de Freak11 van Gerard en Giel altijd erg goed, maar deze lijst sluit toch iets meer aan bij wat ik zelf op zou zetten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk lijstje! nummer 5 is misschien wel een van mijn favo tracks in het lijstje.
Idem hier.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind de Freak11 van Gerard en Giel altijd erg goed, maar deze lijst sluit toch iets meer aan bij wat ik zelf op zou zetten.
Ik wilde net vragen hoeveel leven hier nog was, maar toen Michiel deze plaat instartte wist ik dat er reactie zou komenquote:
Ik ben er tot 04.00 waarschijnlijk... Ben altijd wel benieuwd naar Michiel's muzikale keuzes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoeveel leven hier nog was, maar toen Michiel deze plaat instartte wist ik dat er reactie zou komen
En terecht natuurlijk
Ik had me voorgenomen om bijtijds naar bed te gaan, omdat straks al vroeg wielrennen op tv is. Maar met deze muziek is het lastig om me aan mn voornemens te houden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben er tot 04.00 waarschijnlijk... Ben altijd wel benieuwd naar Michiel's muzikale keuzes.
Hobjequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:11 schreef MissHobje het volgende:
Veenstra Veenstra![]()
Kijk das nou weer eens leuk
Ze hadden i.v.m. Michiel's slaapgewoontes in eerste instantie geen Freakandel gekozen, dat is pas 's nachts gebeurd. Tot die tijd stond BPA op 1.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:12 schreef Marc63 het volgende:
Vorige week was Magic van Robin Thicke Freakandel Speciaal, niet Toe Jam.
Klopt en toen hebben ze in de studio gekozen voor Magic als Freakandel Speciaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze hadden i.v.m. Michiel's slaapgewoontes in eerste instantie geen Freakandel gekozen, dat is pas 's nachts gebeurd. Tot die tijd stond BPA op 1.
Zou jij even in je profiel kunnen kijken naar je Webicon? Ik krijg een niet-bestaande afbeelding hier als avatar bij jou.quote:
Werkt gewoon >>?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou jij even in je profiel kunnen kijken naar je Webicon? Ik krijg een niet-bestaande afbeelding hier als avatar bij jou.
En Michiel was vorige week PSB helemaal vergeten, waardoor Roos 'm maar draaide later in de nacht/vroeg in de ochtend. Kijken hoe dat deze week gaat.
Hij staat verwezen naar http://members.lycos.nl/caesu/avatar/weemeehobje2.php, die weer doorverwijst naar o.a. http://home.planet.nl/~caesu/weblog/weemeemolen.gif en die laatste werkt niet (foutmelding KPN).quote:
Oh ja, woopsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klopt en toen hebben ze in de studio gekozen voor Magic als Freakandel Speciaal.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:54 schreef Marc63 het volgende:
Bijna 3 uur, mooi moment om vanuit mn bed verder te luisteren.
Weltrusten
Vaag en ik zie hem lekker welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij staat verwezen naar http://members.lycos.nl/caesu/avatar/weemeehobje2.php, die weer doorverwijst naar o.a. http://home.planet.nl/~caesu/weblog/weemeemolen.gif en die laatste werkt niet (foutmelding KPN).
Wolter Kroes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:14 schreef Sersjee het volgende:GEM
![]()
Kwam vandaag voor het eerst sinds god-mag-weten-hoe-lang bij de lokale platenboer, even die cd van GEM kopen. Nou, dat viel tegen! Nog maar een meter of 3 aan cd's en GEM stond er natuurlijk niet bij. Ik in al m'n onschuld vragen aan dat figuur achter de balie, die kijkt me aan... Als een walvis in de regen! Nooit van gehoord! Wel stonden er 5 cd-singles van de Gebroeders Ko. Dit land gaat naar de klote, en rap ook.
Oh mijn god... "Serious Radio"quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:23 schreef Sersjee het volgende:
Dit is trouwens best briljant.
Hmm... Vertel je dit nu onbewogen, beschaamd, achterdochtig of trots?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:20 schreef on_air het volgende:
Wolter complimenteerde me met mijn kleding op Gay Pride.
Daarom kan je zulke dingen tegenwoordig dus het beste via internet bestellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:14 schreef Sersjee het volgende:GEM
![]()
Kwam vandaag voor het eerst sinds god-mag-weten-hoe-lang bij de lokale platenboer, even die cd van GEM kopen. Nou, dat viel tegen! Nog maar een meter of 3 aan cd's en GEM stond er natuurlijk niet bij. Ik in al m'n onschuld vragen aan dat figuur achter de balie, die kijkt me aan... Als een walvis in de regen! Nooit van gehoord! Wel stonden er 5 cd-singles van de Gebroeders Ko. Dit land gaat naar de klote, en rap ook.
Dat heb ik dus ondertussen ook gedaan. Waarbij aangetekend dient te worden dat het belachelijk is dat we hier iets van 15 kappers hebben en maar 1 hard zuigende platenzaak. Er worden verkeerde prioriteiten gesteld hier...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom kan je zulke dingen tegenwoordig dus het beste via internet bestellen.
Hetzelfde met de fotozaken... vroeger zaten er hier in de buurt 3 in het winkelcentrum... nu geen enkele meer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ondertussen ook gedaan. Waarbij aangetekend dient te worden dat het belachelijk is dat we hier iets van 15 kappers hebben en maar 1 hard zuigende platenzaak. Er worden verkeerde prioriteiten gesteld hier...
Dat vraag ik me ook af...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:36 schreef Sersjee het volgende:
Roosmarijn gaat donderdag en vrijdag de Arbeidsvitaminen doen!
wat doe ik hier nog?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |