Ook moodswings.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:36 schreef _Caroline_ het volgende:
[..]
Hey. Ik ben Caroline helemaal niet. Momentje.
Het is hier in het weekend nou eenmaal bijna altijd uitgestorven. Blijkbaar moeten de forumverslaafden dan bijkomen van een week FOK! / 3FM.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:35 schreef _Caroline_ het volgende:
Allemaal!
Waaaat staaaat diiiiit topic laaaaaag!
Of van die dingen doen bij een computer vandaan. Zo doordeweeks op werk is het allemaal wat makkelijkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is hier in het weekend nou eenmaal bijna altijd uitgestorven. Blijkbaar moeten de forumverslaafden dan bijkomen van een week FOK! / 3FM.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:36 schreef _Caroline_ het volgende:
[..]
Hey. Ik ben Caroline helemaal niet. Momentje.
Er is natuurlijk ook Olympische Spelen op de televisie. De eerste (officiele) dag was al veelbelovendquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is hier in het weekend nou eenmaal bijna altijd uitgestorven. Blijkbaar moeten de forumverslaafden dan bijkomen van een week FOK! / 3FM.
Zoals huis opschilderen, opleuken voor de verkoopquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Of van die dingen doen bij een computer vandaan. Zo doordeweeks op werk is het allemaal wat makkelijker.
Zal na vorige week toch al minder energie kosten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah klaar met werken....nu de kooi van de ratties schoonmaken
Ik heb vanaf 07:00 vanmorgen sport gekekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook Olympische Spelen op de televisie. De eerste (officiele) dag was al veelbelovend
Hier geen probleemquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... is de webcam kapot? Ik kan er iig geen verbinding mee maken atm (via verschillende servers).
Opvallend slecht jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
Vind het toch opvallend. Nemen ze That's Live van tevoren op, maar ze weten het nooit passend te krijgen tussen het nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |