Mensen die Crocs dragen.. Wajooowww.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:29 schreef Erasmo het volgende:
Wie betaald er nou ¤40 voor een plastic, klompachtig ding dat over 2 weken toc voor altijd in de kast blijft staan?![]()
Klacht:
[ afbeelding ]
Mijn god, jostislippers zijn het!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:37 schreef Snakey het volgende:
Ze zijn best wel handig in de tuin.![]()
En ze lopen lekker
Je hebt mijn maat 45 nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mijn god, jostislippers zijn het!
Dat is wel 88 gulden hoor!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
doe normaal, 40 euro voor een stukje "klomp" wat best lekker zit. Das helemaal niet duur.
En we weten allemaal wat er met hem gebeurde. Geen crocs kopen dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:37 schreef Ruiseart het volgende:
[ afbeelding ]
"KRIKEY!!!! CROCS RULE!"
En waar de fuck woon jij dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:04 schreef Nantes het volgende:
Verschrikkelijk idd, maar ik zie er gelukkig niet zo heel veel mensen mee lopen.
Niet duur?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
doe normaal, 40 euro voor een stukje "klomp" wat best lekker zit. Das helemaal niet duur.
in een normaal restaurant kom je er niet eens mee binnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:13 schreef Tabloid het volgende:
Op vakantie haden mensen ze zelf aan in een restaurant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |