Paramnesia had een taxi gefixed voor me die al zn ritten doetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:10 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand je nou nog met de auto naar dat feest gebracht?
Hetzelfde kan je zeggen van Wolter Kroes en kermis Zaandam die pas in september isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:35 schreef dennisdotcom het volgende:
De kermis van Volendam is pas in september. Wat doen Nick en Simon buiten Volendam???
erachter en een koter?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:09 schreef Elfy het volgende:
Okey even verslagje doen van die zaterdag dus.
Het optreden van Nick en Simon was zeer druk bezocht hoorde ik van mijn buurmeisje.
Het was echter wel op een soort van kutkruising met weinig plek en de eh gracht? erachter en een koter viel dus ook in het water
Weet je gelijk wat de stijl van TS isquote:
zucht, ernaast ergens, tevree ? het was gewoon een krappe kutstraat iig.quote:
Fascquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:17 schreef Fascination het volgende:
elfy![]()
goed topic
kan iemand mij uitleggen wat er zo leuk is aan nick en simon, ik snap 't niet
en bejaardenoh en bejaarden met kleingeld dat ze moeten uittellen
oh en mensen
Zwemmen is gezond jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:09 schreef Elfy het volgende:
Okey even verslagje doen van die zaterdag dus.
Het optreden van Nick en Simon was zeer druk bezocht hoorde ik van mijn buurmeisje.
Het was echter wel op een soort van kutkruising met weinig plek en de eh gracht? erachter en een koter viel dus ook in het water
Kroost dan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zwemmen is gezond ja
En moeten die ouders maar beter op hun kroos letten
quote:
Sinds?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:05 schreef Elfy het volgende:
[..]
ik zie niet wat er loos is met die zin ?
Ik gooi het maar op het westfriese woordenboekquote:
Evolutie !quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef Paramnesia het volgende:
Dus ik kom zo mn werk binnen, staat er Nick en Simon op. Dus ik vraag mijn collega (die Trance liefhebber is): Wzzup met dit. Zegt hij: Jaaa, we hebben van een klant hun CD als netwerkgeschenk opgestuurd gekregen.
Ik moest meteen aan dit topic denken.![]()
![]()
Dat dus.
Ach ja daar zorg ik wel voor hier binnen het bedrijf. Tot vervelens toe, whehehhe.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:28 schreef Elfy het volgende:
[..]
Evolutie !
Veel beter dan tranceMaar ga toch maar terug naar de alternatieve shiz hoor
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:36 schreef veldmuis het volgende:
Relatiegeschenk?
Willen ze van jullie af?_
kneusquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Weet je gelijk wat de stijl van TS is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|