Dit meen je verdomme toch niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:27 schreef pisnicht het volgende:
Ik heb ook eens gehad dat ik mijn buurman hoorde giechelen. Keek in over het balkon naar binnen, bleek dat hij dat geluid bij het klaarkomen maakte![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je in een flat woont he?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:25 schreef mrcool het volgende:
Ik heb ook weleens last van de bewoners hierboven mij, ben ik even blij dat ik nog zoiets als audio-apparatuur heb!
En hebben wij er geen last vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gelukkig is het jouw buurman.
Ik ga je vertellen dat ik in een flat woon ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je in een flat woont he?_!
* pisnicht spuugt tussen de vingers door op het toetsenbordquote:
Waar is je Rembo & Rembo avatar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:30 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik ga je vertellen dat ik in een flat woon ja.
Zoiets is wel heel erg schandalig. Waar we voorheen woonden heb ik wel 1 maal de bovenburen bezig gehoord. Een paar klappen tegen de muur en ze waren stil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:31 schreef pisnicht het volgende:
[..]
* pisnicht spuugt tussen de vingers door op het toetsenbord
Hm, weg? Why?quote:
Dat was ie wel ja.quote:
Waarom is water nat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |