quote:
op 11-18-1999 om 12:27 AM schreef Roark het volgende:
Wat een onzin. Wat maakt BB voor 95% zo leuk? Dat zijn juist die vreselijke praktijken van VOO. Zonder dat hadden we geen luistervinken, geen streams op zwart en zonder dat al zouden we hier met z'n allen volstrekt inslapen. Ik ben altijd weer verheugd als iemand weer ergens stiekem roddel & achterkalp betreffende VOO heeft weten te achterhalen. Eindelijk Nederlanders die zich eens lekker opwinden. Want laten we eerlijk zijn; zoveel gebeurt er niet in het huis zelf.
Ik moet toegeven, ik vind dat er iets te vaak de roep klinkt van: V verpest het project door hun interventies, please god in the name of science let them stop...
Daar heb ik het wel een beetje mee gehad, want die anderhalve psycholoog die er werkelijk iets mee doet is de enige die zich in DAT opzicht mag aantrekken.
Maar iedereen speelt zijn eigen psycholoogje, ik ook, en in die optiek vind ik niet dat er weinig gebeurd in het huis. Die journalist van HP/De Tijd (2 weken terug in de studio) heeft goed verwoord hoe ik er ook vaak naar kijk.
De bewoners zeggen zich te pletter te vervelen, maar gisteren vond ik weer een heel goede uitzending. V moet je weglaten mbt je observaties, zo zie ik het.
En ik kan V ook wel schieten, hoe ze elke keer weer wegkomen met hun manipulaties en interventiele gedrag, soms tot omkoping toe (zoals anouk vandaag), ook ik kreeg chauvinistische FOK! gevoelens toen iedereen de media mailde gisteravond. Opwinding hebbben we blijkbaar allemaal hard nodig, dat ben ik met je eens.
bogus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |