Ah Kantens bedoel je? Ja, dat dorp is behoorlijk in de Heere inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:31 schreef sigme het volgende:
Kaants.
Mooi durp. Jammer van al dat Artikel 31 volk.
Joah. Die hek ook teegn over mie woon... Incrowd vulk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:31 schreef sigme het volgende:
Kaants.
Mooi durp. Jammer van al dat Artikel 31 volk.
Ken je topografie! Kantens, Rottum, Toornwerd en Helwerdquote:
En wat dacht u van Ellerhuizen of Thesinghe?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joah. Die hek ook teegn over mie woon... Incrowd vulk.
Zelfs als zondige heiden hou ik d'r een tik aan over (zie ondertekeningquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:32 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ah Kantens bedoel je? Ja, dat dorp is behoorlijk in de Heere inderdaad.
Maar Jonkersvaart ligt in het Westerkwartier en durf ik zonder te aarzelen het pauperigste dorp van het Westerkwartier te noemenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet. ik vind het wel iets hebben, die rust van 't Hogeland.In sommige dorpjes lijkt het of de tijd heeft stil gestaan, weinig verkeer en zulks. En die weidse uitzichten
Grootegastquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Maar Jonkersvaart ligt in het Westerkwartier en durf ik zonder te aarzelen het pauperigste dorp van het Westerkwartier te noemen.
Ik woon btw net buiten Grootegast op het platteland is met een uitzicht van 2 a 3+km
kippendarmen wegspoelen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
En rickokun werkt blijkbaar bij Heys kippen in Leek
Kwietniet. Ik zag hem laatst reageren in een topique dat hij in een kippenslachterij werkte.quote:
Alles beter dan koppen pellen bij Beusmeatquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kwietniet. Ik zag hem laatst reageren in een topique dat hij in een kippenslachterij werkte.
Naja dat kunnen dus zijn:
a. Storteboom Kornhorn
b. Heys Leek
c. Heys Haulerwijk
Heb vorig jaar ook bij Heys gwerkt.. Moest toen alleen ff controleren op de koppen enz nog op de kip zaten of nietals dat zo was even de kop met een tuinschaar erafknippen
. En heel soms nog eens wat ingewanden..
![]()
mss, kijken wat het werk doetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maarja, gaan er nog mensen naar Zevenhuizen deze week
Ja morgenavond en volgende week zondagavond.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maarja, gaan er nog mensen naar Zevenhuizen deze week
andere baas, andere regelsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik mss ook morgenavond vanwege Mooi wark.
Wel kut dat er dit jaar entree is.
Mooi Wark geloof ik wel, ik ga naar Papa di Grazzi.\quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik mss ook morgenavond vanwege Mooi wark.
Wel kut dat er dit jaar entree is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |