Ja, voor mijn werk. En er vooral weer hard weg gereden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je bent wel eens in ons aller Vlaardingen geweest??
uhhh ben jij die gozer die.... uhhhquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, voor mijn werk. En er vooral weer hard weg gereden.
Ik denk het ja. Ik woon daar gelukkig ook nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart waarom er zoveel dom, kortzichtig arrogant kutvolk in de Randstad rond loopt.
Dat is dan ook het meest debiele mogelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kweenie, denk dat een groot deel van die idioten ook 'rust-zoekers' uit het westen zijn. Bv Circuit Assen wordt nu verneukt door die oud-westerlingen omdat die eikels rust willen hebben en dan naast een circuit gaan wonen!
Hoe stom kut weet ik veel wat nog meer ben je dan...
Mexico stad heet officieel ook Mexico stad.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het meest debiele mogelijk.
Verder moet TS meer onderzoek verrichten. Als iemand tegen je zegt dat hij/zij uit Mexico komt, dan weet je ook niet uit welke regio hij/zij vandaan komt. Er bestaat namelijk ook een Mexico Stad.
Klacht ongegrond, ga nu maar lekker kersen plukken.
Ja, Gorkum is natuurlijk ook achterlijk. Er staat duidelijk Gorinchem.quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:03 schreef sigme het volgende:
Jij noemt Gorkum Gorinchem? En het heet zo omdat het zo in je boekje staat?
volgens mij spreek je Huissen uit als Huuuuuusen, dat hoor ik iig alle Huissenaren doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gorkum is een verschil tussen schrijfwijze en hoe met het uitspreekt. Daar zijn er veel meer van in Nederland:
Oisterwijk/Oirschot (Oosterwijk/Oorschot)
Wijchen (Wiegen)
Huissen (Huzen)
Allemaal trouwens Betuwe en Brabant
Kijk, toch iets bereikt. Goed zo hoor, je komt er welquote:
Hail to Oldbiequote:Op zondag 10 augustus 2008 11:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, toch iets bereikt. Goed zo hoor, je komt er wel.
Waar in Vlaardingen dan? Kan me niet voorstellen dat je er weg zou willen..quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, voor mijn werk. En er vooral weer hard weg gereden.
Denk je dat ik dat allemaal onthoud? Ik ben in de loop der jaren op zoveel plekken geweest en ik vind Vlaardingen nou niet echt de meest opwindende plek. Misschien komt dat ook wel omdat het in wezen gewoon een wijk van Rotterdam is geworden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar in Vlaardingen dan? Kan me niet voorstellen dat je er weg zou willen..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:40 schreef ollie994 het volgende:
[..]
uhhh ben jij die gozer die.... uhhh
Bron?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Ik woon daar gelukkig ook niet
Maar de domme mensen verzamelen zich blijkbaar in Groningen en Drenthe
Maar waarom maak jij daar nou een probleem van? Of ga je ook een topic openen dat die Zeeuwse vrouwen allemaal met van die lampekappen met achteruitkijkspiegels rondlopen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, Gorkum is natuurlijk ook achterlijk. Er staat duidelijk Gorinchem.
Maargoed, in heel Nederland wordt het Gorkum genoemd dus dan doe ik dat ook. In heel Nederland wordt Groningen, Groningen genoemd. Alleen de Groningers doen vreemd en maken er stad van
was jij niet die kippenslachter bij Heys?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:34 schreef RickoKun het volgende:
WTF!?!?!??! WAT ZITTEN JULLIE GRONINGEN TE DISSEN GASTEN!!!!! KOM LANGS MÊN, DAN KLAPPEN WE JE HARD MET DIE GRONINGSE BAZENSHIT!!!!!!!
Gast, je woont in Leek.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:34 schreef RickoKun het volgende:
WTF!?!?!??! WAT ZITTEN JULLIE GRONINGEN TE DISSEN GASTEN!!!!! KOM LANGS MÊN, DAN KLAPPEN WE JE HARD MET DIE GRONINGSE BAZENSHIT!!!!!!!
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kweenie, denk dat een groot deel van die idioten ook 'rust-zoekers' uit het westen zijn. Bv Circuit Assen wordt nu verneukt door die oud-westerlingen omdat die eikels rust willen hebben en dan naast een circuit gaan wonen!
Hoe stom kut weet ik veel wat nog meer ben je dan...
ik moest lachenquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast, je woont in Leek.En je bevestigt met je domme taalgebruik in één klap zijn vooroordeel dat er in Groningen domme mensen wonen.
En eigenlijk wilde ik zeggen dat ik Leek toch wel het Vlaardingen van Groningen vind, maar ik was even Delfzijl vergeten
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was jij niet die kippenslachter bij Heys?
Gast, deze disserij gaat je zuur vallen, je wordt hard gepwned door liflafjes die tegen je aan knallen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast, je woont in Leek.En je bevestigt met je domme taalgebruik in één klap zijn vooroordeel dat er in Groningen domme mensen wonen.
En eigenlijk wilde ik zeggen dat ik Leek toch wel het Vlaardingen van Groningen vind, maar ik was even Delfzijl vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |