Done.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:00 schreef emarwii het volgende:
[..]
Je kunt via contact op mijn site een mail sturen die dan in dgVf aan het woord beantwoord word. Dit komt ong. op hetzelfde neer als brieven maandag. Ik hoop hier veel leuke mailtjes binnen te krijgen! En mijn volgende review komt volgende week
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je in de volgende '' GVGF aan het woord'' ingaan op hoe dit Fok! topic alles in een stroomversnelling heeft gebracht?
En waneer kunnen we ''GVGF aan het woord 6'' verwachten?
Gewoon, een 'waarom kijken jullie naar autisten als je ook iemand anders kan zien Patiencen '-reminder.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:34 schreef Gamedemon het volgende:
Te-te-tering ik sn-sn-snap niet wat hier zo leuk aan moet zijn...
Ik ra-ra-raak juist gefrustreerd door dit soort filmpjes.
Het is DGVF aan het woord en niet GVGFquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je in de volgende '' GVGF aan het woord'' ingaan op hoe dit Fok! topic alles in een stroomversnelling heeft gebracht?
En waneer kunnen we ''GVGF aan het woord 6'' verwachten?
Veel te lang wachten, zo verlies je zeker kijkers. Ik zeg, over een weekje is de beste datum.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef emarwii het volgende:
[..]
Het is DGVF aan het woord en niet GVGF
De volgende DgVf aan het woord kun je over 3-4 weken verwachten. Er zal zeker aandacht besteed worden aan deze site!
Geen zorgen. De volgende review is er volgende week al. De aan het word zal 3-4 weken duren. Ik ben nu nog erg druk bezig met de review en heb dus ook weinig tot geen tijd om al te werken aan de volgende dgvf aan het woord. Mischien als alles meevalt komt hij eerder.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
Daar ben ik het mee eens!
Emarwii je hebt nu de aandacht maar als je het weer 3-4 weken duurt voordat er iets op staat dan haakt iedereen af voordat je weer wat nieuws hebt!
Het lijkt me zeker niet verstandig!
Ik hoop het Emar wat je moet het nu wel ff slim spelen je heb nu een miljoenen publiek en het zou zonde zijn als je die allemaal weer kwijtraakt doordat het te lang duurt voordat er weer iets op staat!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:16 schreef emarwii het volgende:
[..]
Geen zorgen. De volgende review is er volgende week al. De aan het word zal 3-4 weken duren. Ik ben nu nog erg druk bezig met de review en heb dus ook weinig tot geen tijd om al te werken aan de volgende dgvf aan het woord. Mischien als alles meevalt komt hij eerder.
Whehe.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
Je moet contact op nemen met Tele 2 o.i.d. die die reclame van die die lijpe youtube filmpjes en dan van:
Daar wil je niet te veel voor betalen![]()
Hehehehequote:Op zondag 10 augustus 2008 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
Je moet contact op nemen met Tele 2 o.i.d. die die reclame maakt van die lijpe youtube filmpjes en dan van:
Daar wil je niet te veel voor betalen![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:35 schreef emarwii het volgende:
Oke mensen, jullie hebben volkomen gelijk. Ik zal mijn volgende review zo snel mogelijk proberen te posten.
idd,het doet gewoon pijn als je er naar kijktquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hehehehe
Ik kan er serieus niet langer dan 10sec naar kijken, plaatsvervangende schaamte![]()
Top!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:35 schreef emarwii het volgende:
Oke mensen, jullie hebben volkomen gelijk. Ik zal mijn volgende review zo snel mogelijk proberen te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |