Ceremonie tot 18 uurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:19 schreef JDude het volgende:
Hoe lang gaat die onzin eigenlijk duren?
Ik zou bíjna gaan kijken omdat Evert het commentaar doet. Bijna dan, hè.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:21 schreef Damzkieee het volgende:
WElkom bij de Evert-show. Niets nieuws hoor.
Like, care....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:24 schreef Oldbie het volgende:
Ja, nu heeft hij het verpest: Zuid-Afrika komt binnen (vlaggendraagster: Natalie du Toit) en hij zegt dat het Natalie du Twa is.
Verdomme lul, lees je in!! Het is Natalie du Tooi (Ja, zo spreek je het uit in Afrikaans).
Ze is Afrikaans. Niet Frans!! Spreek haar naam dan ook goed uit, klootzak!!
O jee, nou is mijn hele dag verpest!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:24 schreef Oldbie het volgende:
Ja, nu heeft hij het verpest: Zuid-Afrika komt binnen (vlaggendraagster: Natalie du Toit) en hij zegt dat het Natalie du Twa is.
Verdomme lul, lees je in!! Het is Natalie du Tooi (Ja, zo spreek je het uit in Afrikaans).
Ze is Afrikaans. Niet Frans!! Spreek haar naam dan ook goed uit, klootzak!!
En straks staat Zuid-Afrika weer een stuk hoger dan Nederland in de medaillespiegelquote:
We rule all black people. Yes, even Jimiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
O jee, nou is mijn hele dag verpest!![]()
In combinatie met Frank is het gewoon om te huilenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:21 schreef Damzkieee het volgende:
WElkom bij de Evert-show. Niets nieuws hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |