Ag joh, even doorbijten en het ABC'tje is alweer voorbij. Je kunt dan wél zeggen dat je een orgineel ABC'tje op je bruiloft gehad hebtquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik trouw volgende maand en iedereen weet, inclusief aanstaande vrouw dat mocht er zoiets gebeuren dat ze de avond verder zullen moet zonder bruidspaar, dus ze laten het wel uit hun hoofd.
En reken maar dat ze niet de gelegenheid krijgen om het te doen, ceremoniemeester + band zorgen daar wel voor.
Tis godverdomme onze bruiloft..... iemand die zich niet aan onze wensen kunnen houden, wil ik niet op mijn bruiloft.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:22 schreef B.E.D het volgende:
[..]
zomg wat ben jij een flauwerik
Pretbederver.
FAILquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Ag joh, even doorbijten en het ABC'tje is alweer voorbij. Je kunt dan wél zeggen dat je een orgineel ABC'tje op je bruiloft gehad hebt

En je kleine nichtjes die een liedje van K3 willen playbacken, ontneem je hen ook dat pleziertje?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tis godverdomme onze bruiloft..... iemand die zich niet aan onze wensen kunnen houden, wil ik niet op mijn bruiloft.
'quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:29 schreef B.E.D het volgende:
[..]
En je kleine nichtjes die een liedje van K3 willen playbacken, ontneem je hen ook dat pleziertje?
En gelijk heb jequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tis godverdomme onze bruiloft..... iemand die zich niet aan onze wensen kunnen houden, wil ik niet op mijn bruiloft.
Dude, ben je controlfreak ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
'
Ja, maar als ze het voor elkaar krijgen geef ik ze op bij het Guiness Book of Records...
Wat heeft dit met controlfreak te maken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:26 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dude, ben je controlfreak ofzo?
Op deze manier heb je alleen zelf een leuk feest, en de gasten vervelen zich te pletter (op het gratis bier na)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |