Omgquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef Sok41 het volgende:
Hallo mensen het is weer vriijdaagggg![]()
Maar oh wacht! Ik werk nu 1,5 maand hier bij een bedrijf en een collega van me gaat trouwen! Leuk ??![]()
NEE
![]()
Want jaja, ik werk hier natuurlijk al zolang dat ik geacht word te komen, en gezellig mee te dokken aan zn fkin cadeau!![]()
Klacht: Bruiloft terwijl ik in het café had kunnen zitten met hete mokkels..![]()
![]()
![]()
![]()
<3 Mokkels
Want daarmee geef je aan dat je compleet blut bent ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:51 schreef Marble het volgende:
Doe je toch net of je een weekendje weg gaat (naar de Ardennen of zo) en meteen na je werk moet vertrekken? Sommige oplossingen zijn so simpel.
Leesvaardigheid is niet je sterkste competentie he?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Want daarmee geef je aan dat je compleet blut bent ofzo?
het gaat hier dus om meebetalen aan een cadeau eh...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef Sok41 het volgende:
Klacht: Bruiloft terwijl ik in het café had kunnen zitten met hete mokkels..![]()
![]()
![]()
Dat kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:54 schreef Marble het volgende:
Leesvaardigheid is niet je sterkste competentie he?
Hij werkt vast op zo'n mannenkantoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:54 schreef -moppie- het volgende:
De kans om die leuke collega te pakken i.p.v. de mokkels in de kroeg!
Dan pak je de bruid toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:17 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Klopt, allemaal behaarde ict beren and stuff![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:25 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Haha, de bruid heeft meegedaan aan big diet..
En verloren![]()
![]()
Haha ja en dan chipped phoebe wel in en staat hij voor lulquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:13 schreef fiekster het volgende:
Dit doet me denken aan die friendsaflevering met Ross in z'n nieuwe appartement...
Dokken zeg ik je!!
Je druk maken om de trouwdatum...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:09 schreef Ruiseart het volgende:
Trouwen op 08-08-08
Weest eens origineel zeg.
Op elke zichzelf respecterende bruiloft wordt een oudhollands ABC'tje uit de mouw geschudt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:03 schreef Rekkie het volgende:
ABC'tjes...... worden die nog ergens gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |