Of met de fiets.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Marble het volgende:
Oplossing: met de tram gaan. Nog beter voor het milieu ook. De milieulobby zal m.i. ook wel achter die parkeermeters zitten.
Nee dan word je nat.quote:
Laat die plek er nou niet zijn, dankzij die kansloze winkels die er perse moeten komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Ach het is je toch wel waard om een beetje geld neer te leggen om je auto op een goede plek te kunnen zetten?
Ja, ik denk het ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Marble het volgende:
Oplossing: met de tram gaan. Nog beter voor het milieu ook. De milieulobby zal m.i. ook wel achter die parkeermeters zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ookZoek jij ff lekker op wat het concept lobbyen inhoudt, dumbass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Net alsof ik dat niet weetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:36 schreef Marble het volgende:
[..]
Zoek jij ff lekker op wat het concept lobbyen inhoudt, dumbass.
Getuige je clueless opmerking over de gemeente niet, nee.quote:
Ja, tuurlijk. Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:39 schreef Marble het volgende:
[..]
Getuige je clueless opmerking over de gemeente niet, nee.
Ja want de auto is het enige bestaande vervoermiddel ter wereld. Drama queen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:56 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik vind betaald parkeren niet eens zo erg. Wat ik wel erg storend vind, is dat ze dat terrein zó vol aan het bouwen zijn dat je je auto haast niet meer kwijt kunt.
Toen Pathé er net stond was het een verademing dat je zo relaxed naar de bioscoop kon gaan. Dichtbij, niet in de drukte van de stad en volop parkeerplaatsen. Ik denk dat het aantal parkeerplaatsen nu nog maar 1/5 is van wat het ooit was, met al die stoepjes en plantsoenen e.d. die ze nu hebben aangelegd.
Schoolvoorbeeld van hoe je een goed concept (bioscoop die prima met de auto te bereiken is) volledig naar de klote kunt helpen.
Wel de beste.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja want de auto is het enige bestaande vervoermiddel ter wereld. Drama queen.
"De" vervoermiddel? Zegt wel weer genoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:00 schreef ColtZ40 het volgende:
de
Heheh, die is lullig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:01 schreef Marble het volgende:
[..]
"De" vervoermiddel? Zegt wel weer genoeg..
De auto. De beste.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:01 schreef Marble het volgende:
[..]
"De" vervoermiddel? Zegt wel weer genoeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |