Nee, m.i. zou je dan de economie van China verneuken, en dat zou direct op de rijkdom van de bevolking effect hebben. En juist de rijkdom van de bevolking stimuleert het eigen denken en doen, in plaats van het schaapachtig volgen van een communistisch regime.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Ook dat is nog te laat, want als je echt consequent had willen zijn had je al veel eerder al je bezittingen met "Made In China" (en nog talloze andere landen ook) de deur uit moeten doen en verder boycotten.
Hey dit heb ik ook zo vaak op tv gehoord, jij ook geloof ik?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee, m.i. zou je dan de economie van China verneuken, en dat zou direct op de rijkdom van de bevolking effect hebben. En juist de rijkdom van de bevolking stimuleert het eigen denken en doen, in plaats van het schaapachtig volgen van een communistisch regime.
Dit is gewoon een cadeautje voor de Chinese overheid.
True,quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:43 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hey dit heb ik ook zo vaak op tv gehoord, jij ook geloof ik?
Dankzij OS is de slechte kant van China ook weer naar boven gekomen. Dus op een scheve manier is dit juist een 'cadeautje' voor de bevolking.
Misschien niet de bedoeling, maar het is wel gebeurd. Dus het zou me niet verbazen als anti-China mensen opeens blij zijn met de OS in China.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
True,Maar ik neem aan dat het niet de bedoeling was van de OS.
Ik weet het niet, maar ik denk dat China na de OS gewoon weer "dicht" gaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:47 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Misschien niet de bedoeling, maar het is wel gebeurd. Dus het zou me niet verbazen als anti-China mensen opeens blij zijn met de OS in China.
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik denk dat China na de OS gewoon weer "dicht" gaat.
Dat was alleen het binnenkomen van de atleten. De volledige show duurde ruim 4 uur en was begin tot eind prachtig gedaan !!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Betere klacht: Die teringzooi duurt 1 uur en 50 minuten.
quote:Zangeresje te lelijk voor openingsceremonie Gerelateerde artikelen
PEKING - Het Chinese meisje dat tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen een 'ode aan het vaderland' bracht, was aan het playbacken. De échte zangeres mocht van de organisatie niet op het podium omdat ze te lelijk was.
Yang Peiyi (7) mocht vanwege haar scheve tanden het podium niet op...
Rijzend sterretje Lin Maoke (9) mocht het lied playbacken.
Daarmee laait de controverse over de openingsceremonie van de Spelen verder op. Eerder bleek al gebleken dat sommige delen van het vuurwerk nep waren. Dat meldt Het Laatste Nieuws.
Perfect
"We wilden een perfect beeld brengen, we wilden het beste voor onze natie", zei Cheng Qigang, directeur van het muzikale spektakel, in een interview. De negenjarige Lin Maoke is een sterretje in China, maar ze bewoog slechts haar lippen. De 7-jarige Yang Peiyi zong in het geheim de sterren van de hemel. Vanwege haar scheve tandjes mocht zij niet in de spotlights staan...
Kan je niet eens kappen met dat overal te posten? Knap irritant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:29 schreef SeLang het volgende:
Tsja, linksen....
Ik heb een tijdje in China gewoond (Shanghai en Dongguan).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef LXIV het volgende:
Daarom vond ik denk ik die freaking enge perfectie van de openingsceremonie zo verschrikkelijk. Omdat alles wat niet aan het (Chinese) ideaalbeeld voldeed vakkundig weggezuiverd was. Net zoals Pekinese invaliden ook in kampementen zijn gestopt om het straatbeeld niet te ontsieren. Sommige mensen vinden dat mooi, ook mensen hier in Nederland.
Mensen vinden alles mooi wat uit China komt. (al was het maar omdat het goedkoop is)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef LXIV het volgende:
En mensen vinden dat mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |