HALLO PISNICHT....hallo pisnicht... hallo pisnicht...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:38 schreef pisnicht het volgende:
[..]
oh plz, ik hoor de echo door het verschil in niveau zelfs via mijn beeldscherm...
Nee ik denk meer zo: HALLO PISNICHT hallo pisnicht hallo pisnicht hallo pisnichtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
HALLO PISNICHT....hallo pisnicht... hallo pisnicht...
Zoiets?
en dan ebt dat zo lekker weg, tot je alleen nog maar NICHTnicht nicht nicht hoort!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:42 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee ik denk meer zo: HALLO PISNICHT hallo pisnicht hallo pisnicht hallo pisnicht
Sorry, mislukte poging ook grappig te zijn
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
en dan ebt dat zo lekker weg, tot je alleen nog maar NICHTnicht nicht nicht hoort!
Hey gek man!! Hoe weet jij dat nou?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef pisnicht het volgende:
Ik zie al helemaal voor me dat je dit loopt te typen met je blote bierpens achter je computer, shagje op je lippen en dan hardop lachend terwijl je in jezelf roept "whuhuh, ja dit is een leuke grap om nu te maken.. nicht.. nicht.. nicht wheheh".
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef pisnicht het volgende:
oh jolly, 2 lolbroeken hebben elkaar gevonden hoor. Daar komen de dijenkletsers!
Ik ben visueel ingesteld dus ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef pisnicht het volgende:
Ik zie al helemaal voor me dat je dit loopt te typen met je blote bierpens achter je computer, shagje op je lippen en dan hardop lachend terwijl je in jezelf roept "whuhuh, ja dit is een leuke grap om nu te maken.. nicht.. nicht.. nicht wheheh".
Ik niet....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Verbaas me erover hoe dom een topic kan worden naarmate de posts komen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Verbaas me erover hoe dom een topic kan worden naarmate de posts komen
Want daar wordt je hoofdhaar sneller lang van?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:00 schreef thefunny het volgende:
Neem baartextensions.
Damn gatverjakkes. Die kunnen ze in de nieuwe Gilette-reclame gebruikenquote:
Ja op mijn kinquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Ondertussen zijn de haren van MuRKie een halve milimeter gegroeid...
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:33 schreef TheYoung1 het volgende:
Dat snap ik ook niet hè....
Als ik me 3 dagen niet scheer, verdwijnt mn knappe koppie achter zo'n zwarte baard. Dat spul groeit alsof het de laatste kans is...
Laat ik me 5 centimeter van mn kophaar snoeien, lijkt het weken te duren voor het weer aangegroeid is....
Rare jongens, die haren
Dan hebben we het over wat??quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:49 schreef pisnicht het volgende:
Als we het over self-fullfilling prophecy hebben...
Jong krapuul. Die is van staal en zit in mn kop!!! Komt door de oorlog, kan ik verder ook niets aan doen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |