Verkapt ''ik zit eindelijk in de puberteit'' topic!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:15 schreef MuRKie het volgende:
Klacht: Haar dat zo langzaam groeit![]()
Subklacht: Mijn baard groeit sneller![]()
Vermakelijke post, kiddoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verkapt ''ik zit eindelijk in de puberteit'' topic!
achja ts, maak je niet ongerust. Er zijn altijd nog grotere kneuzen. De kneuzen die hun eigen grap gaan uitleggen bijv.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Geduld mien jong, geduld... Meer zit er niet op!!
snap je 'm? meer zit er niet op
Ik was ooit ook anderhalf jaar bezig ofzo en toen kwam het net boven mijn kaaklijn inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu bijna 2 jaar bezig, en het hangt nu net tot aan mn kaaklijn, zegmaarIk ga iig door tothet op mn schouders hangt
Nog geen maand geleden besloten hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef pisnicht het volgende:
Wat voor 'n kneus ben je dan als je nu al gaat lopen janken over iets wat je een maand geleden hebt besloten
Ja maar als je wacht duurt het 2x zo lang hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:23 schreef iamredleader het volgende:
Mwoah, er zijn ergere dingen. En ja, geduld is de enige oplossing
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef L0t.. het volgende:
Mannen met lang haar, dat staat echt alleen als je een enorm sexy bent. En je bent een FOK!ker dus helaas.
Bij vrouwen net andersom trouwens.
Haha, heerlijk die vooroordelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef L0t.. het volgende:
Mannen met lang haar, dat staat echt alleen als je een enorm sexy bent. En je bent een FOK!ker dus helaas.
Bij vrouwen net andersom trouwens.
Hey pisnicht, ouwe rukkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:22 schreef pisnicht het volgende:
[..]
achja ts, maak je niet ongerust. Er zijn altijd nog grotere kneuzen. De kneuzen die hun eigen grap gaan uitleggen bijv.
Moet je gewoon serieus nemen johquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Haha, heerlijk die vooroordelen.
Nee dat is voor volume toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hey pisnicht, ouwe rukker
Zoek eens het woordje "sarcasme" op, droplul.
En nou en dat ik mn eigen grapjes leuk vind?! Ze zijn toch ook leuk, fopdrol!
OT, je haren met bier wassen!!!
Ook, maar zover ben je nog nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:27 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee dat is voor volume toch?
En anders is dat toch alleen voor vrouwen weggelegd want mannen vinden dat zonde van het bier
Enne, ik snapte je sarcasme wel hoor![]()
oh plz, ik hoor de echo door het verschil in niveau zelfs via mijn beeldscherm...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hey pisnicht, ouwe rukker
Zoek eens het woordje "sarcasme" op, droplul.
En nou en dat ik mn eigen grapjes leuk vind?! Ze zijn toch ook leuk, fopdrol!
OT, je haren met bier wassen!!!
HALLO PISNICHT....hallo pisnicht... hallo pisnicht...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:38 schreef pisnicht het volgende:
[..]
oh plz, ik hoor de echo door het verschil in niveau zelfs via mijn beeldscherm...
Nee ik denk meer zo: HALLO PISNICHT hallo pisnicht hallo pisnicht hallo pisnichtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
HALLO PISNICHT....hallo pisnicht... hallo pisnicht...
Zoiets?
en dan ebt dat zo lekker weg, tot je alleen nog maar NICHTnicht nicht nicht hoort!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:42 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee ik denk meer zo: HALLO PISNICHT hallo pisnicht hallo pisnicht hallo pisnicht
Sorry, mislukte poging ook grappig te zijn
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
en dan ebt dat zo lekker weg, tot je alleen nog maar NICHTnicht nicht nicht hoort!
Hey gek man!! Hoe weet jij dat nou?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef pisnicht het volgende:
Ik zie al helemaal voor me dat je dit loopt te typen met je blote bierpens achter je computer, shagje op je lippen en dan hardop lachend terwijl je in jezelf roept "whuhuh, ja dit is een leuke grap om nu te maken.. nicht.. nicht.. nicht wheheh".
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef pisnicht het volgende:
oh jolly, 2 lolbroeken hebben elkaar gevonden hoor. Daar komen de dijenkletsers!
Ik ben visueel ingesteld dus ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef pisnicht het volgende:
Ik zie al helemaal voor me dat je dit loopt te typen met je blote bierpens achter je computer, shagje op je lippen en dan hardop lachend terwijl je in jezelf roept "whuhuh, ja dit is een leuke grap om nu te maken.. nicht.. nicht.. nicht wheheh".
Ik niet....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Verbaas me erover hoe dom een topic kan worden naarmate de posts komen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Verbaas me erover hoe dom een topic kan worden naarmate de posts komen
Want daar wordt je hoofdhaar sneller lang van?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:00 schreef thefunny het volgende:
Neem baartextensions.
Damn gatverjakkes. Die kunnen ze in de nieuwe Gilette-reclame gebruikenquote:
Ja op mijn kinquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Ondertussen zijn de haren van MuRKie een halve milimeter gegroeid...
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:33 schreef TheYoung1 het volgende:
Dat snap ik ook niet hè....
Als ik me 3 dagen niet scheer, verdwijnt mn knappe koppie achter zo'n zwarte baard. Dat spul groeit alsof het de laatste kans is...
Laat ik me 5 centimeter van mn kophaar snoeien, lijkt het weken te duren voor het weer aangegroeid is....
Rare jongens, die haren
Dan hebben we het over wat??quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:49 schreef pisnicht het volgende:
Als we het over self-fullfilling prophecy hebben...
Jong krapuul. Die is van staal en zit in mn kop!!! Komt door de oorlog, kan ik verder ook niets aan doen...quote:
Wat TVP? Niks TVP!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:26 schreef fiekster het volgende:
TVP
Mannen met lang haar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wat TVP? Niks TVP!!!
Posten zul je!! En nog wel met de grootste spoed en tips over haargroeimiddel![]()
TVP zegt 'ie ze....
Ik weetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Hahaaa, maar je post wel![]()
En dat van met bier je haar wassen, is geen grapje!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |