het is "wat ies deze"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:06 schreef princem het volgende:
yes zoiets wat is dat
Ik ben kei hard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:47 schreef princem het volgende:
hey bengeltje je bent wel een harde mn konijn is DOOD mede door jouw toedoen en dan doe je zo spottelijk een ander was woest geworden en ik vergeef het je
Da's veel te klein.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:48 schreef princem het volgende:
19 is niet klein
Dat is toch geen belediging joh, het is een teken dat ik je woest aantrekkelijk vind.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:58 schreef princem het volgende:
bengeltje begin je nu weer met beledigen mijn god HAAT je me ofzo???????
Met 19 cm red je het echt niet hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:48 schreef princem het volgende:
19 is niet klein
Waarom?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kunnen ze newbies neit opsluiten in 1 subforum? danwaar ze gekeurd worden om eventueel in aanmerking komen voor volledige toegang, zodat de hopeloze gevallen door de shredder kunnen?
Doe eens een foto, baas.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:04 schreef princem het volgende:
Bengeltje dat idee kreeg ik al ik ben ook woest aantrekkelijk het zou je verbasen
Het is 19:00 uur geweest!!11111!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef princem het volgende:
er zal een officiele uitreiking plaats vinden in geuzen veld daar is een brug en daar zal onder toeziend oog van de mede giga lullers een syremonie plaats vinden en de groote ik heb de grootste prijs uitreiking plaats vinden het gebeurd allemaal in de j muller straat om 1900
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |