quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef princem het volgende:
mn konijn deed het wat minder beetje stil en niet zo bewegen en bengeltje zei dat het door het weer komt en dat ik hem het beste kon scheren en dat in de winter de haren weer groeien ik zei nog dat ie moeilijk deed toen zei ze dat je eventueel wat ibruprufen in zn waten kon mengen en daqarna scheren
Is dat de hoofdprijs?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef princem het volgende:
trouwens wat anders TE KOOP mooi konijnen hok met verdieping 20 euro
Is er ook een jury aanwezig om het officieel te maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef princem het volgende:
er zal een officiele uitreiking plaats vinden in geuzen veld daar is een brug en daar zal onder toeziend oog van de mede giga lullers een syremonie plaats vinden en de groote ik heb de grootste prijs uitreiking plaats vinden het gebeurd allemaal in de j muller straat om 1900
Plaats je een linkje naar je nieuwe contest in dit kwaliteits topic?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef princem het volgende:
ik moet het nog uit werken maar ik krijg een geweldig idee maar daar heb ik dames voor nodig
Ik ben ook vrouw hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:38 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Oh en ik denk dat LittleMiss wel mee wil doen met je wedstrijd, want die postte hierboven super geinteresseerd mee
Haiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook vrouw hoor.Maar ik wil niet meedoen.
gebruik de spellingchecker eens man..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:55 schreef princem het volgende:
de nieuwe bedgint wanneer de ouwe is verlopen om 1900 er kunnen nog steeds grote lyullen aangemeld worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |