Ik zat lekker op mijn gemak in de tram met mijn verstand op 0... Na een lange dag werken dacht ik alleen maar aan 1 ding: lekker thuis chillen. Natuurlijk duurt mijn rit zo rond de 20 minuten maar dat vind ik meestal niet to erg; je laat je gedachten toch lekker afdrijven...
Echter, een paar dagen terug zaten er achterin de tram een stuk of 10 jongens luidruchtig te communiceren in straattaal (en ook al was het geen straattaal, dan waren ze alsnog vreselijk irritant). Bijna elke opmerking ging gepaart met luidkeels gelach of geschreeuw. Een oud dametje dat achter mij zat zal zich enorm geintimiteerd gevoeld moeten hebben.
De luidruchtige uitwisseling van onzinnige woorden was zo schel dat ik besloot om een paar haltes eerder uit te stappen. Het was toch mooi weer en lopen is gezond (in ieder geval voor mijn oren die dag).
Klacht: luidruchtige aso-jeugd in de tram die geen rekening houden met andere reizigers.
klacht 2: straat-taal schoffies over niks anders kunnen praten over "de terretorrium, jeweetz swa, en chickkies, ja toch? fawakka, ei how je bek ouwe. tizzz"
Ugh... verschrikkelijk.
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.