leef jij ook nog?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:22 schreef Neleos het volgende:
Hoi.![]()
Tijdje geleden... Hoe is het hier?
Dacht het wel,quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeker, leeft iedereen hier ook nog?
En waar ben jij al die tijd geweest?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:51 schreef Neleos het volgende:
Ok, bedankt voor de update...
Heb ff een FOK pauze genomen. Verder zijn er eigenlijk weinig nieuwe, boeiende, of schokkende dingen gebeurd in mijn leven eigenlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En waar ben jij al die tijd geweest?
Bij mij ook niet eigenlijk ben in april/mei 2 weken naar los angeles geweest maar dat was het dan ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb ff een FOK pauze genomen. Verder zijn er eigenlijk weinig nieuwe, boeiende, of schokkende dingen gebeurd in mijn leven eigenlijk![]()
Met jou dan?
Dus je werkt nog steeds op dezelfde plek?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb ff een FOK pauze genomen. Verder zijn er eigenlijk weinig nieuwe, boeiende, of schokkende dingen gebeurd in mijn leven eigenlijk![]()
Met jou dan?
ben al sinds 11 uur wakker, voor het wielrennen op de weg maar vos werd 'slechts' derde dus eigenlijk vor niks opgestaan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vind je kwart voor een vroeg?
Waar ben je eigenlijk voor opgestaan?
Dus daarmee bevestig je de uitspraak?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:27 schreef B.ertha het volgende:
middag
ik word saai bevonden, dus dan ga ik maar hierheen, saai doen
Door Sheep?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:27 schreef B.ertha het volgende:
middag
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:27 schreef B.ertha het volgende:
middag
Jaquote:
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is dit trouwens een verkapte jullie zijn ook saai post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |