Geen probleem. TS geeft gewoon aan dat hij eraan gaat Werken om een eigen huis te kunnen huren/kopen. Dat kost Geld en het is zijn goed Recht om dit te willen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:21 schreef karr-1 het volgende:
Kan het me helemaal voorstellen, maar wat is nu precies het probleem dat je hier neerlegt?
Ah oke dank je, dan is het me duidelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen probleem. TS geeft gewoon aan dat hij eraan gaat Werken om een eigen huis te kunnen huren/kopen. Dat kost Geld en het is zijn goed Recht om dit te willen.
MED.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:59 schreef Sjeen het volgende:
Waar mag het heen... KLB, R&P, K&W wellicht... roep maar
Bij een zelfstandige woning heb je ook nadelen:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:15 schreef TubewayDigital het volgende:
woon nu al een paar jaar in een groot studentenhuis maar heb het daar echt helemaal gehad. Rekening houden met anderen, dingen delen, altijd kom je wel een huisgenoot tegen op de gang of in de badkamer. Terecht allemaal, hoort er bij maar ben wel toe aan iets voor mijzelf, dat als ik de voordeur achter me dichttrek ik kan gaan en staan waar ik wil, dat ik de vaat 5 dagen kan laten staan, mijn natte was over de waslijn kan hangen zonder te moeten vrezen dat iemand hem na een uur weghaald om zijn eigen zooi daar op te hangen.
KLB it isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef TubewayDigital het volgende:
doe maar KLB
Jij bent dus die autistische huisgenoot die zich altijd opsluit in z'n kamertje en de vaat to schimmels toe laat staan omdat je te lui bent om die op te ruimenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:15 schreef TubewayDigital het volgende:
woon nu al een paar jaar in een groot studentenhuis maar heb het daar echt helemaal gehad. Rekening houden met anderen, dingen delen, altijd kom je wel een huisgenoot tegen op de gang of in de badkamer. Terecht allemaal, hoort er bij maar ben wel toe aan iets voor mijzelf, dat als ik de voordeur achter me dichttrek ik kan gaan en staan waar ik wil, dat ik de vaat 5 dagen kan laten staan, mijn natte was over de waslijn kan hangen zonder te moeten vrezen dat iemand hem na een uur weghaald om zijn eigen zooi daar op te hangen.
Weet je zeker dat je een man bent?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
wat ben je trouwens voor viezerik als je de vaat 5 dagen wilt laten staan
Als je het type mens bent dat met 90% van de bevolking niet door één deur kan wel ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef L0t.. het volgende:
Moet er niet aan denken om in een studentenhuis te wonen nee. 'Gezellig' met allemaal mensen die je waarschijnlijk toch niet uit kan staan.
Als ik echt in allemaal gemeenschappelijke ruimtes moet zitten wordt het zeker niks. Zeker niet met vrouwen. Die zeiken altijd zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je het type mens bent dat met 90% van de bevolking niet door één deur kan wel ja.
Dat ik ze verdraag wil niet zeggen dat ik er mee in één huis zou willen wonenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je het type mens bent dat met 90% van de bevolking niet door één deur kan wel ja.
Iedereen heeft natuurlijk ook een eigen kamer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als ik echt in allemaal gemeenschappelijke ruimtes moet zitten wordt het zeker niks. Zeker niet met vrouwen. Die zeiken altijd zo.
Dat hoeft toch ook niet? Gewoon op je eigen kamer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ja okee, het is een studentenhuis, geen barak in een concentratiekamp... Maar TV, internet etc. Dat ga ik niet delen met anderen.
Zelfde heb ik ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat ik ze verdraag wil niet zeggen dat ik er mee in één huis zou willen wonen
Amsterdammers gaan oko niet zo vaak op ''kamers'' of wel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ja okee, het is een studentenhuis, geen barak in een concentratiekamp... Maar TV, internet etc. Dat ga ik niet delen met anderen.
Daar gaat je topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef TubewayDigital het volgende:
doe maar KLB
Je hebt idioten maar je kan ook met relaxe mensen zitten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar gaat je topic
Maar kan me wel voorstellen, ik heb een tijd op mezelf gewoond, en nu met een vriendin... maar zou er niet aan moeten denken om met een stel idioten samen te moeten leven.
Ja, okee, maar met hoe meer mensen je samen moet leven, hoe meer je rekening met elkaar moet houden natuurlijk. Niet dat dat erg is, maar dat hou je geen jaren lang vol.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt idioten maar je kan ook met relaxe mensen zitten.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:45 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Bij een zelfstandige woning heb je ook nadelen:
De vast lasten zijn veel hoger dus minder vrij te besteden per maand
Je moet overal zelf voor thuis zijn
Vooral wanneer je alleen gaat wonen is niet altijd gezellig om in een leeg huis thuis te komen.
Als je de vaat 5 dagen laat staan dan gaat het stinken is niet bepaald hygienisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |