Fucking irri dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:26 schreef delano.888 het volgende:
Dit moet ik gewoon even melden:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/974
Deze addon zorgt ervoor dat elke keer als je op de stop knop drukt, of escape drukt dus, er een geluidje word afgespeeld "stop, hammertime" dus. Moet elke keer weer lachen als het me onbewust gebeurt, echt leuk!
Overigens kan je ook een speciale stopknop krijgen hierbij maar daarvoor moet je maar zelf lezen
Ik heb intussen een nieuwe laptop met FF3 en daar lijkt het ook op te werkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:10 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Weet iemand of dit werkt met FF3?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:12 schreef Werewolf het volgende:
Even een kick voor een mooie nieuwe vonst (weet niet of hij al eens voorbij is gekomen).
Screengrab
Screenshots maken van schermen, frames of selecties van websites
Wel jammer dat het niet met tiny upload kan of een andere site die op FOK! ondersteund worden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/7889
Met online-upload erbij
Moet je wel ff voor reggen.
Kloptquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:22 schreef msnk het volgende:
Locusta, ik zie dat jij Adblock niet hebt
Blijft zonde dat het alleen een verkeerde uploadmogelijkheid heeft waarbij doorlinken niet gewenst is.quote:
Fuck zeg, die is handig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:22 schreef n8n het volgende:
Resizeable Textarea
Ook van Safari, hiermee kan je elke textarea (een tekstinvoerveld zoals die waar je een post in typt) groter slepen, handig voor lange lappen tekst.
Iddquote:
Fok! op de whitelist zetten. Ik heb eens over een plug-in gelezen waar je bij een site die je verplicht in te loggen een random 'ongebruikt' account kan kiezen zodat je geen account aan hoeft te maken. Weet iemand toevallig hoe deze plug-in heet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:51 schreef Elberrie het volgende:
Gebruikers van Adblock Plus: Zijn bij jullie de smileys onderaan het Reageer scherm hier op Fok nog aanklikbaar? Bij mij werkt dat niet meer en moet ik het uitzetten om smileys die ik niet uit mijn hoofd weet toe te voegen.
Iemand anders een oplossing hiervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |