klopt, is mij ook opgevallen .. maar het gebeurd hier niet zo vaak, dus de voordelen wegen zwaarder dan dat kleine nadeel ..quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Tarabass het volgende:
Ik vind die 'Smooth Scrolling' niet echt fantastisch trouwens. Over het algemeen is hij fijn,maar op het moment dat mijn cpu veel kracht nodig heeft is er bijna niet meer te scrollen. Dan merk je toch echt dat hij veel rekenkracht vraagt van je pc, dat zou beter kunnen..
http://www.aignes.com/deadlink.htmquote:Maar ik vraag het nog even een keer:
Weet iemand een addon die mijn bookmarks checkt op deadlinks? Dat zou handig zijn..
Toevallig ligt er 4GB klaar voor me op de zaak, als ik terugkom van vakantie. Erg welkom, voor in mijn laptoptje. En inderdaad, het gebeurd niet vaak. Maar als het gebeurt is het bloedirritant. Dan is er gelijk bijna niet meer te scrollen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef moussie het volgende:klopt, is mij ook opgevallen .. maar het gebeurd hier niet zo vaak, dus de voordelen wegen zwaarder dan dat kleine nadeel ..
maar als het echt vaak gebeurd, geheugen erbij prikken is ook een optie en anyway welkom ?
Thx! Veel dooie links, en om ze nou allemaal uit te zoeken is ook een werk waar ik geen zin in heb..quote:http://www.aignes.com/deadlink.htm
je had mijn edit gezien hoop ik .. geen persoonlijke ervaringen ermee dus .. just in case .. eerst effe back-uppen ..quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:45 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Toevallig ligt er 4GB klaar voor me op de zaak, als ik terugkom van vakantie. Erg welkom, voor in mijn laptoptje. En inderdaad, het gebeurd niet vaak. Maar als het gebeurt is het bloedirritant. Dan is er gelijk bijna niet meer te scrollen.
[..]
Thx! Veel dooie links, en om ze nou allemaal uit te zoeken is ook een werk waar ik geen zin in heb..
Ik las je edit pas later, maar heb eerst mijn bookmarks als html geëxporteerd. Dan even checken en inderdaad dan pas terugzetten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:48 schreef moussie het volgende:
[..]
je had mijn edit gezien hoop ik .. geen persoonlijke ervaringen ermee dus .. just in case .. eerst effe back-uppen ..
ik bedoel maar, wie weet is het net zo'n reg-cleaner die zo enthousiast werkt dat de helft van je programma's het niet meer doet
Ik heb het programmaatje er alweer af gegooid. Er is niet mee te werken en het is goed te merken dat de maker van het programma niet veel tijd in de layout gestoken heeft. Het is bijvoorbeeld vrij makkelijk te realiseren een listview te kunnen ordenen op basis van een klik op de header van de kolom. Dit kan niet, en daarvoor is een knop gemaakt om één van de kolommen te kunnen ordenen. En zo zijn er tal van voorbeelden. Dit is dus ook een reden voor mij om het programma niet te vertrouwen en te gebruiken. Neemt niet weg dat ik blij was met de tip, moussiequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:48 schreef moussie het volgende:
[..]
je had mijn edit gezien hoop ik .. geen persoonlijke ervaringen ermee dus .. just in case .. eerst effe back-uppen ..
ik bedoel maar, wie weet is het net zo'n reg-cleaner die zo enthousiast werkt dat de helft van je programma's het niet meer doet
TWI deed het niet voor je ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:38 schreef Tarabass het volgende:
Na een zoektocht kwam ik uiteindelijk toch een versie tegen van 'minimizetotray' die werkt in FF3.*. Ben er erg blij mee want het is één van mijn favorieten in het lijstje
Voor de liefhebbers:
Minimize-To-Tray voor FF3 of hoger
beetje jammer dat er niet bij staat waar die plugin exact voor dient; zie jij die smiles alleen, of zien anderen ze ook? bv.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:06 schreef Thijz het volgende:
Gebruik zelf deze ook nog. Erg handig om FOK! smilies op andere fora te gebruiken.
Vandaar dat ook ik lekker bij FF2 blijf, zou nieteens over kunnen met alle plugins en mijn zeer fatsoenlijke IE kloon die ik dan zou moeten missen...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:36 schreef Gutz het volgende:
Is er ook al een add-on die zorgt dat FF3 fatsoenlijk werkt?
ja, een fatsoenlijke pc en niet door iemand laten bedienen die continue z'n reet vingert.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:36 schreef Gutz het volgende:
Is er ook al een add-on die zorgt dat FF3 fatsoenlijk werkt?
1 |
Waarom zou je in hemelsnaam de slechtste user-interface die er bestaat willen klonen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 @ 13:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vandaar dat ook ik lekker bij FF2 blijf, zou nieteens over kunnen met alle plugins en mijn zeer fatsoenlijke IE kloon die ik dan zou moeten missen...
TWI werkt goed, maar omdat ik het eigenlijk alleen gebruik voor mijn mozilla producten doe ik het liever via een addon. Daarbij ben ik erg gewend geraakt aan de werking van deze addon en kan maar moeilijk wennen aan TWI. Het werkt perfect, maar moet net weer anders handelen als dat ik al jaren gedaan heb. Vandaarquote:
Zal ik mijn mening over IE7 er dan ook maar even inknallen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:39 schreef delano.888 het volgende:
Dat is jou mening, ik vind de FF7 interface denkik zon 100x beter als de standaard FF thema's...
Maar jij bent dan ook een kutnoob.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:39 schreef delano.888 het volgende:
Dat is jou mening, ik vind de FF7 interface denkik zon 100x beter als de standaard FF thema's...
ghehe, je bent dus ook zo'n creature of habbitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:42 schreef Tarabass het volgende:
[..]
TWI werkt goed, maar omdat ik het eigenlijk alleen gebruik voor mijn mozilla producten doe ik het liever via een addon. Daarbij ben ik erg gewend geraakt aan de werking van deze addon en kan maar moeilijk wennen aan TWI. Het werkt perfect, maar moet net weer anders handelen als dat ik al jaren gedaan heb. Vandaar
Iedereen ziet die smileys.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:04 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
beetje jammer dat er niet bij staat waar die plugin exact voor dient; zie jij die smiles alleen, of zien anderen ze ook? bv.
zal 'm later wel eens proberen dan.
Ik weet mijn pincode geeneens, maar eenmaal voor het apparaat typ ik hem automatisch in. Dus ja dat ben ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:29 schreef moussie het volgende:
[..]
ghehe, je bent dus ook zo'n creature of habbit
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/4287quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:30 schreef s1mon het volgende:
Weet iemand of er ook een addon is waarmee je 1 venster constant op de voorgrond zet?
Zodat ik bijvoorbeeld een stream kan laten draaien, maar ondertussen ook kan blijven surfen, en die stream niet constant verdwijnt onder de andere vensters.
Bedankt, het is niet helemaal wat ik bedoel, maar ik zal het eens uitproberen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/4287![]()
of anders
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/search?q=split+tabs&cat=all
Ctrl + T.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:39 schreef Badabingea het volgende:
Een hele dikke tvp
heeft iemand de add-on dat je naast je tabblad kunt klikken voor een nieuw tabblad?
Aerofoxquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:39 schreef Badabingea het volgende:
Een hele dikke tvp
heeft iemand de add-on dat je naast je tabblad kunt klikken voor een nieuw tabblad?
Daar heb je geen add-on voor nodig, dat is gewoon standaard. (dubbelklikken dan)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:39 schreef Badabingea het volgende:
Een hele dikke tvp
Hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:03 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Daar heb je geen add-on voor nodig, dat is gewoon standaard. (dubbelklikken dan)
LOL!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
HahaIk dacht dat dat icoontje makkelijker was die ik had al add-on, maar nee.
Gewoon, bladwijzers -> bladwijzer voor alle tabbladen maken? (CTRL+Shift+D)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:27 schreef delano.888 het volgende:
Iemand een idee wat de beste oplossing is om meerdere tabbladen af te sluiten en op te slaan zodat ze later alsnog bekeken kunnen worden?
Vond zelf dit:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/search?q=save+session&cat=all
Welke is de beste? (ervaringen?)
In hemelsnaam, waarom?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:04 schreef delano.888 het volgende:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/4988
Mooi man
IE7 heeft geen add-ons en al die shit, maar ziet er naar mijn mening 100x beter uit..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:15 schreef frenchfries het volgende:
[..]
In hemelsnaam, waarom?
Gebruik dan gewoon IE7, als je een GUI zo overrated vindt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |