Favorieten gebruiken te standaard?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:19 schreef delano.888 het volgende:
Read it later
Titel verklaart het meeste wel, wil je iets nog eens lezen maar nu gewoon even niet? Klik op het vinkje, en de pagina zal verdwijnen waarna je hem altijd weer terug kan oproepen via je leeslijst bovenin. Mocht je hem dan gelezen hebben kan je weer op het vinkje klikken en zal hij verwijderd worden
Werkt super. Heb alleen wel een lijst van 59 pagina's nu die ik nog een keer moet gaan lezen
Neehoor, maar dit is een stuk makkelijker, als je favorieten hiervoor gebruikt zitten die snel vol met nutteloze dingen die je toch maar 1x hoef te zien. Dat is hier het fijne van. Je slaat het op. Je leest het een keer, en weg is het weer. In mijn favorieten hoeven dan alleen nog maar dingen te staan die je meerdere keren gaat gebruiken. handig hoor!quote:Op woensdag 1 april 2009 00:18 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Favorieten gebruiken te standaard?
ESC Knop?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:04 schreef Junkie het volgende:
Als je in IE op de stop/kruis knop drukt, dan stoppen alle gif animaties.
Is er ook een add-on die dat in Firefox voor elkaar krijgt?
Of gewoon op stop/kruis drukken.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:04 schreef Junkie het volgende:
Flash killer of Flash Block?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:04 schreef Junkie het volgende:
Die blockt flash (ook handig btw) maar het gaat nu om gifjes. Zoals ava's, die kan je gewoon stilzetten met stop/escape...quote:Op woensdag 1 april 2009 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Flash killer of Flash Block?
Die heb ik op m'n eee pc geïnstalleerd omdat FF erg traag werd met meerdere geanimeerde tabbladen open.
Dat doet ie op m'n laptop automatisch, ook de smilies die bewegen zoalsquote:Op woensdag 1 april 2009 13:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die blockt flash (ook handig btw) maar het gaat nu om gifjes. Zoals ava's, die kan je gewoon stilzetten met stop/escape...
Nou hier toch echt niet, lijkt me ook zwaar kut als je nooit meer gifjes kan zien..quote:Op woensdag 1 april 2009 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet ie op m'n laptop automatisch, ook de smilies die bewegen zoalsstopt ie. Dus volgens mij pakt ie die ook mee. Of ik heb dat apart ingesteld... mhhh nu twijfel ik even...
Dan zal ik dat wel apart ingesteld hebben, ik zou alleen niet meer weten waar... Ik heb er geen problemen mee, die bewegende avatars voegen niets toe wanneer alles er traag van wordtquote:Op woensdag 1 april 2009 13:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou hier toch echt niet, lijkt me ook zwaar kut als je nooit meer gifjes kan zien..
Dankje, ik wist niet dat ze die knop veranderd hadden.quote:
In mijn FF3 is die niet aandrukbaar. Daarom dus de vraag.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:14 schreef delano.888 het volgende:
Of gewoon op stop/kruis drukken.
Damn, hoe moelijk is het
Ah ok, bij mij wel, maar esc doet hetzelfde inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 16:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dankje, ik wist niet dat ze die knop veranderd hadden.
[..]
In mijn FF3 is die niet aandrukbaar. Daarom dus de vraag.
Maar ze hebben hem dus naar de ESC veranderd.
Photobucket uploader?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
Wel jammer dat het niet met tiny upload kan of een andere site die op FOK! ondersteund worden.
Iemand een oplossing?
Kan je die toevoegen aan Screen Grab? Nee toch?quote:
Nee, kun je met je rechtermuis klikken op een plaatje in je browser en die wordt dan gelijk geuploadquote:Op zondag 12 april 2009 23:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Kan je die toevoegen aan Screen Grab? Nee toch?
Ik heb m zo staan:quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:39 schreef delano.888 het volgende:
2 Vraagjes:
-Hoe stel ik Yet Another Smooth Scrolling (2.0.20) het beste in? Ik krijg m niet echt lekker.. Wat een gepruts zeg...
-Weet iemand of het mogelijk is om Tab Mix Plus (0.3.7.3) in combinatie met Reloadevery (3.0.0) werkend te houden, die 2e doet het alleen als TMP uit is, en ik kan niet zonder TMP maar wil wel erg graag Reloadevery werkend krijgen.
Stuk beter alquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:22 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik heb m zo staan:
[ afbeelding ]
Je zou er 3 aan kunnen maken 1 voor grote lappen tekst etc, is mij teveel moeite.
Ik heb gewoon random wat geprobeert een paar keer totdat het wel lekker liep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |