Moet je je papa even vragenquote:
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik beloof het. Zal je wel een knuffel ter geruststelling geven
kaartjes uit kleding knippen, met als reden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef liefie_ het volgende:
Er is ook niks mis met af en toe lekker kinderachtig doen
Maar ik ga echt geen kaartjes uit mn kleding knippen
Dat vond ik op de middelbareschool al te flauw voor woorden
okequote:
Ik heb jou trouwens al een eeuwigheid niet meer gezien, L. Of misschien komt dat doordat ik sommige andere mensen zo vaak zie.quote:
Bij ondergoed staat het lelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
kaartjes uit kleding knippen, met als reden?
dat mensen niet zien dat het van een slecht merk is of een grotere maatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
kaartjes uit kleding knippen, met als reden?
Ja maar in de zin van kinderachtigheid? ivm merk dan ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bij ondergoed staat het lelijk
Dat is idd onzinnig.. oke merk is kinderachtig..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef liefie_ het volgende:
dat mensen niet zien dat het van een slecht merk is of een grotere maat
Modderworstelen FTWquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef Q. het volgende:
Ik hoop trouwens dat je op LL wel met Air en Twist op kan schieten, anders wordt het oorlog.
nou ik vind het niet mooi staan dus ik knip het er standaard uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja maar in de zin van kinderachtigheid? ivm merk dan ofzo?
Ik vind het gewoon irritant zitten, dus de meeste kaartjes worden bij mij ook verwijderd.
ja zoals ik al zei: kinderachtig met een tikje onzekerheid en een vleugje oppervlakkigheidquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is idd onzinnig.. oke merk is kinderachtig..
maat heeft meer met schaamte te maken denk ik zo
Mijn voornaamste reden om die dingen eruit te knippen is ook omdat ik het er A: niet uit vind zien als ze er boven uitsteken en ik het niet door heb en B: ze meestal prikken/kriebelen etc. Ik kan net zo hard labeltjes van merken eruit knippen, het heeft een functionele reden:)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef liefie_ het volgende:
Er is ook niks mis met af en toe lekker kinderachtig doen
Maar ik ga echt geen kaartjes uit mn kleding knippen
Dat vond ik op de middelbareschool al te flauw voor woorden
Dit tassen kraken zo. Vreselijk. En plastic tasjes zijn slecht voor het milieu!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mijn voornaamste reden om die dingen eruit te knippen is ook omdat ik het er A: niet uit vind zien als ze er boven uitsteken en ik het niet door heb en B: ze meestal prikken/kriebelen etc. Ik kan net zo hard labeltjes van merken eruit knippen, het heeft een functionele reden:)
Ik begrijp jouw standpunt ook wel, maar ik loop ook niet geheel fijn en op mijn gemak over straat met een zeeman-tas. Ik doe het wel, maar ergens vind ik het niet cool. Stom, maar waar.
Iets zegt me dat dit niet de grootste bezwaren tegen Zeemantasjes zijn in dit topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dit tassen kraken zo. Vreselijk. En plastic tasjes zijn slecht voor het milieu!
Oh. Voor mij welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit niet de grootste bezwaren tegen Zeemantasjes zijn in dit topic.
In sommige gevallen is dat toch wel belangrijjk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
Koop gewoon wat ik leuk vindt lekker boeiend hoe iemand er over denkt.
Ik denk dat je daar niet de enige in bent hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:00 schreef heksehiel het volgende:
maar ik loop ook niet geheel fijn en op mijn gemak over straat met een zeeman-tas. Ik doe het wel, maar ergens vind ik het niet cool. Stom, maar waar.
Ik heb zo'n vermoeden dat dat helemaal goed komt. Ik kan over het algemeen met veel mensen opschieten, dat heb ik te danken aan mijn geweldige aanpassingsvermogenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Ik hoop trouwens dat je op LL wel met Air en Twist op kan schieten, anders wordt het oorlog.
Ja ok, je zal mij ook niet een zeeman in zien stappen want dat is toch 3x niks maar toch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In sommige gevallen is dat toch wel belangrijjk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |