Vind het nogal en tikje kinderachtig met een vleugje onzekerheid overdekt door een laagje oppervlakkigheidquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
dus dan maakt 't ook niet uit dat er geen maat in zit
Bijna 30 en doe er nog steeds aan mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Vind het nogal en tikje kinderachtig met een vleugje onzekerheid overdekt door een laagje oppervlakkigheid
En Q!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik lees nu pas wat het inhoud... Marco VCosmic Gate
![]()
Tering, nu heb ik nog meer zin
![]()
![]()
leeftijd zegt natuurlijk niks over hoe oppervlakkig, kinderachtig en of onzeker iemand is/kan zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Bijna 30 en doe er nog steeds aan mee.
gelukkig maakt het me niet uit wat jij vindtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Vind het nogal en tikje kinderachtig met een vleugje onzekerheid overdekt door een laagje oppervlakkigheid
Een zelfbevestigende opmerkingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
leeftijd zegt natuurlijk niks over hoe oppervlakkig, kinderachtig en of onzeker iemand is/kan zijn
Dat scheelt dan idd een hoopquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
gelukkig maakt het me niet uit wat jij vindt
Waah! Ik heb gewoon een zusje die ook van Dancemuziek houdt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik lees nu pas wat het inhoud... Marco VCosmic Gate
![]()
Tering, nu heb ik nog meer zin
![]()
![]()
Was dat nieuws?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waah! Ik heb gewoon een zusje die ook van Dancemuziek houdt!
Het is ook mijn eerste meet en voor volgens mij wel meer mensen. Ik ben niet eng, dat beloof ik. Ik kan je mogelijk wel van weinig aandacht voorzien aangezien ik ongelooflijk veel zin om te dansen hebquote:
Het is ook mijn eerste meet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is ook mijn eerste meet en voor volgens mij wel meer mensen. Ik ben niet eng, dat beloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |