Heel erg vlak en automatische piloot. Een paar nummers die wel okay uit de verf kwamen en de Doors cover People are strange was... vreemd. Ik zal wel een vreemdeling zijn zeker, ik voelde me verdwaald genoegquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Echo_&_the_Bunnymenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Utrecht begrijp ik. Echo niet. Au3 is neem ik aan een vrouw.
Edit: na Q's post begrijp ik dat Echo muziek is. Ik had het kunnen weten natuurlijk![]()
Au3 is weliswaar geen R&P SC vrouw, maar wel een voormalig Fok!vrouw. En iemand die immer een goede invloed heeft op mijn toch wel wisselvallige humeurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Utrecht begrijp ik. Echo niet. Au3 is neem ik aan een vrouw.
Wisselvallig humeurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Au3 is weliswaar geen R&P SC vrouw, maar wel een voormalig Fok!vrouw. En iemand die immer een goede invloed heeft op mijn toch wel wisselvallige humeur.
Heb jij een wisselvallig humeur? Dat kan niet, je bent een R&P'er!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Au3 is weliswaar geen R&P SC vrouw, maar wel een voormalig Fok!vrouw. En iemand die immer een goede invloed heeft op mijn toch wel wisselvallige humeur.
Daar moet je constant depri zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij een wisselvallig humeur? Dat kan niet, je bent een R&P'er!
HH is alles.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
Dus <haar> is gewoon HH Q. ?
Ik doe mijn best, maar de rest verneukt het steeds weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar moet je constant depri zijn
Goed. Levendig ende optimistisch. En stervensdruk met Summer Darkness.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe is het met Au3?
Verwarrend is goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom zegt Q. dan niet gewoon HH ipv <haar>. Verwarrend altijd.
Ik sta daarboven, Q. Soms.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij een wisselvallig humeur? Dat kan niet, je bent een R&P'er!
Kut, dan ben ik geen goede R&P'er.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar moet je constant depri zijn
Hoe is het tussen Au3 en Sjoewe? Nog steeds goed?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goed. Levendig ende optimistisch. En stervensdruk met Summer Darkness.
Zit je ondergoed nog lekker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:35 schreef CherryLips het volgende:
shit, ik wilde een smoothie maken maar ben vergeten de banaan in te vriezen.
Wat ben je toch zorgzaam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van tot ik het zelf gevoeld heb..
Ik duw hem wel even naar beneden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Alleen komt het labeltje steeds omhoog
.
Ik vind het wel wat hebben.quote:
Zit die jongen niet te pesten met zijn Twingoquote:
Kan ik ook hendig sjieke grappen maken als 'hallooo poesje!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:53 schreef CherryLips het volgende:
hello kitty is leuker.
ik heb ze laatst ook van My Melody gekocht, maar die staan niet op de website.
Die zijn leuk, ook al draag ik echt nooit boxer-achtige dingen!quote:
Hipsters zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zijn leuk, ook al draag ik echt nooit boxer-achtige dingen!
Waar heb je die gekocht?
Dat wil Danny niet. Verder geen commentaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
Mijn god kunnen ze geen ignore functie maken voor debielen.![]()
HET BIJVERDIEN IDEEEN TOPIC
Mwah, vind strings gewoon beter zitten.quote:
strings ftw!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, vind strings gewoon beter zitten.
Maar volgens mij raken ze uit ofzo, zie steeds meer hipsters en dergelijke.
Stomme Dannyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wil Danny niet. Verder geen commentaar.
Mee eens, hoewel hipsters ook erg sexy kunnen zijnquote:
Hoe ze zitten weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mee eens, hoewel hipsters ook erg sexy kunnen zijn
Ik heb een theorie...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
H&Mquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zijn leuk, ook al draag ik echt nooit boxer-achtige dingen!
Waar heb je die gekocht?
Uitstekende vrijdagmiddag post!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |