Vrouwenlogicaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ook! Alleen als ik met de trein van Arnhem naar bijv DH moet en ik moet spullen in een plastictas meenemen en ik kan kiezen tussen een AH-tas of Zeeman-tas, kies ik toch voor die van AH. Dat wilde ik alleen maar zeggenIk zou nooit iets duurder kopen als het even goed ook goedkoper kan, nou ja, bijna nooit, gemakzucht wint nogal eens.
Waarom denk je dat? Wil je graag dat ik ruzie krijg? Dat kan makkelijk met mij hoor, maar aangezien ik geen vertrouwde mensen in de omgeving heb, als backup zal ik me echt wel aanpassen, ook al word ik van binnen furieus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Met mn zusje ga je vast ruzie krijgen. Oh ja, die gaat ook met onze groep mee.
Bij wijze van spreken, oh muggenziftster. Je lijkt die gozer met zijn kameleonogen wel toen ik ze per ongeluk voor blauw uitmaakte.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind esprit geen leuk merk dus dat draag ik niet
Mijn zusje is een geval apart, die kan met iedereen ruzie maken. Maar het komt wel goed, wees niet bang. Ik bescherm je wel tegen haar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Wil je graag dat ik ruzie krijg? Dat kan makkelijk met mij hoor, maar aangezien ik geen vertrouwde mensen in de omgeving heb, als backup zal ik me echt wel aanpassen, ook al word ik van binnen furieus.
Je kan altijd mij nog bellen om even stoom af te blazen. Voor de lieve vrede daar natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Wil je graag dat ik ruzie krijg? Dat kan makkelijk met mij hoor, maar aangezien ik geen vertrouwde mensen in de omgeving heb, als backup zal ik me echt wel aanpassen, ook al word ik van binnen furieus.
Die 'invoeren' knop, he? Die is niet verplichtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwenlogica![]()
Neem gewoon een tas waar alles in past
Echt, jij bent te goed voor deze wereld, L.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan altijd mij nog bellen om even stoom af te blazen. Voor de lieve vrede daar natuurlijk.
Ik ben echt geslooptquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
bewegen!
cola drinken!
wie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken, oh muggenziftster. Je lijkt die gozer met zijn kameleonogen wel toen ik ze per ongeluk voor blauw uitmaakte.
Wees blij. Zo hebben wij wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt, jij bent te goed voor deze wereld, L.
spierpijn ---> paracetamol + cafeïne!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ben echt gesloopt
Al mn spieren doen pijn en ik ben kei moe
Stem is ook al bijna weg
Dus blijf stug liggen en ga een worden met mn bed
Pak wel een extra deken
Ik heb laatst nog een hele leuke bikini bij de New Yorker gekocht. Ze verkopen daar idd echt wel leuke dingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb nu een shirtje aan van de zara
een ondergoed van de new yorker (iedereen lacht die winkel uit maar ik weet daar hele outfits voor vriendinnen te vinden voor 20 euro)
een broek van circle of trust (schijnt een 1 of ander (huis) merk te zijn. prima
Wij? Ga jij ook mee naar Lowlands?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Wees blij. Zo hebben wij wel de lusten maar niet de lasten.
Cola / Koffiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:15 schreef liefie_ het volgende:
cafeine ja?
dan moet ik straks maar eens wat redbull kopen of zo
'Ouderdom'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:17 schreef Q. het volgende:
Pfff, ik ben echt blij dat ik vandaag niets heb, wat een brakheid hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |