Heb het gemerkt gisterquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dat helemaal goed komt. Ik kan over het algemeen met veel mensen opschieten, dat heb ik te danken aan mijn geweldige aanpassingsvermogen
Met mn zusje ga je vast ruzie krijgen. Oh ja, die gaat ook met onze groep mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dat helemaal goed komt. Ik kan over het algemeen met veel mensen opschieten, dat heb ik te danken aan mijn geweldige aanpassingsvermogen
Je bent me voorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit niet de grootste bezwaren tegen Zeemantasjes zijn in dit topic.
Dit is Fok, hier kan ik mezelf zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb het gemerkt gister![]()
Heb er nog nachtmerries van
Daar ging het mij ook niet om.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok, je zal mij ook niet een zeeman in zien stappen want dat is toch 3x niks maar toch.
iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:05 schreef Kluts het volgende:
Ik heb daar echt schijt aan, ik koop zowel dure merkkleding als zeeman-shit. Zolang het er niet goedkoop uitziet, draag ik alles.
Bijna. Ik heb ook mijn slechte kanten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:03 schreef dawg het volgende:
Je zou bijna denken dat heksje de ideale vrouw is.
Van de zeeman heb ik echt niksquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:05 schreef Kluts het volgende:
Ik heb daar echt schijt aan, ik koop zowel dure merkkleding als zeeman-shit. Zolang het er niet goedkoop uitziet, draag ik alles.
Bijna?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:03 schreef dawg het volgende:
Je zou bijna denken dat heksje de ideale vrouw is.
Ik ook! Alleen als ik met de trein van Arnhem naar bijv DH moet en ik moet spullen in een plastictas meenemen en ik kan kiezen tussen een AH-tas of Zeeman-tas, kies ik toch voor die van AH. Dat wilde ik alleen maar zeggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:05 schreef Kluts het volgende:
Dat is natuurlijk weer het andere uiterste. Maar in je privéleven kan je vaak net zo goed toe met een goedkope Esprit als een duurdere Hugo Boss.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar ging het mij ook niet om.
Mensen zeggen altijd dat het er niet toe doet wat je aan hebt.
Maar als je kijkt naar werk en relaties blijkt het toch vaak wel belangrijk te zijn.
Ik zou niet in een pipo de clown pak op mijn werk aan moeten komen.
Ik kies dan voor een leren tasquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ook! Alleen als ik met de trein van Arnhem naar bijv DH moet en ik moet spullen in een plastictas meenemen en ik kan kiezen tussen een AH-tas of Zeeman-tas, kies ik toch voor die van AH. Dat wilde ik alleen maar zeggenIk zou nooit iets duurder kopen als het even goed ook goedkoper kan, nou ja, bijna nooit, gemakzucht wint nogal eens.
Ik vind esprit geen leuk merk dus dat draag ik nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer het andere uiterste. Maar in je privéleven kan je vaak net zo goed toe met een goedkope Esprit als een duurdere Hugo Boss.
Dat geloof ik meteen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Bijna. Ik heb ook mijn slechte kanten.
De handdoeken van de Zeeman zijn best okay.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van de zeeman heb ik echt niks
Ik heb wel iets van de hema.
bewegen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef liefie_ het volgende:
damn ik lig al de hele tijd in bed onder een deken maar ik word gewoon niet meer warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |