abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60661302
Ik krijg zelf overigens de nekplooimeting en uitslag 18 augustus.
pi_60661330
Gelukkig niets, en ik ben ook heel blij dat ik die beslissingen alleen voor mezelf hoef te maken.
Maar persoonlijk schrok ik dus van de cijfers. Wat niet wegneemt dat ik absoluut niet vind dat de regels veranderd moeten ofzo. Ieder hun eigen mening en beslissingen.
Bovenstaande is die van mij en mijn vriend, puur van toepassing op onze situatie...

(abortus vanwege hazelippen, klompvoetjes, flaporen, vakanties die al gepland staan, als anticonceptiemiddel etc, vind ik daarentegen weer wat anders, maar die discussie past absoluut niet in dit topic)
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:21:27 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_60661442
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:43 schreef Raissa het volgende:

[..]

Is dat zo?
Ik twijfel nu, dat was iig zo met de triple test en een enkele site verwijst naar de valse uitslagen van de triple test. Ik wilde ff bronnen zoeken en kom alleen maar op vaagheden uit. Iig iets om bij een vlos of een gyn na te vragen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:51:59 #29
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60666903
De triple test en combinatietest zijn toch dezelfde? Het was altijd zo dat het niet vergoed werd, inmiddels wordt het door de meeste verzekeringen gewoon vergoed. Het wordt nu ook aangeraden bij de "jongere" groep zwangeren.
Lekker douchen!
pi_60667588
Ik heb de combinatietest wel gedaan en ik moest hem zelf betalen.
Als er een verhoogde kans uit was gekomen, dan hadden wij wel een vruchtwaterpunctie of vlokkentest laten uitvoeren.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:15:56 #31
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60667643
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:21 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik twijfel nu, dat was iig zo met de triple test en een enkele site verwijst naar de valse uitslagen van de triple test. Ik wilde ff bronnen zoeken en kom alleen maar op vaagheden uit. Iig iets om bij een vlos of een gyn na te vragen.
Was het niet zo dat je vaker een vals "positieve" test hebt (dus dat er niks aan de hand is) dan andersom? Er gaat bij mij ineens een klepel hangen. De kans was groter dat je test slecht was en er niks aan de hand is, dan dat de test goed is en er wel wat aan de hand is. Als ik het zelf nog snap nu .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:23:57 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60667893
ik heb de combi test ook gedaan .

[ Bericht 81% gewijzigd door Vivi op 08-08-2008 21:54:18 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:09:12 #33
7074 moussy
kuttekop
pi_60669551
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef sjak het volgende:
De triple test en combinatietest zijn toch dezelfde? Het was altijd zo dat het niet vergoed werd, inmiddels wordt het door de meeste verzekeringen gewoon vergoed. Het wordt nu ook aangeraden bij de "jongere" groep zwangeren.
als het wel hetzelfde is, volgens google niet ik dacht ook van wel hoor, maar dan met nekplooimeting echo er bij en er een nieuwe naam aan gegeven zodat de kassa bleef rinkelen (zo legde mijn gyn het eens uit) dan zou ik me idd heel goed voorlichten en toch na gaan vragen hoe het zit met die valse uitslagen.

Ook de kans op een goede voorspelling door de triple-test is afhankelijk van leeftijd. Hoe hoger de leeftijd van de vrouw, hoe groter de kans dat de voorspelling juist is

Leeftijd vrouw Kans op juiste voorspelling
tot 25 jaar 35%
25-29 jaar 40%
30-34 jaar 54%
35-39 jaar 76%
40-44 jaar 93%

Bron

Dit is iets waar ik me aan vast heb gehouden toen ik een uitslag kreeg van 1 op weinig kans op een kindje met een open rug.
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')