abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62906260
Oke thanks, weet je ook hoe duur die was?

edit: 59.90 geloof ik, site gecheckt.
pi_62906448
VIEZE GOTHIX
  maandag 3 november 2008 @ 13:36:15 #103
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62906470
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:28 schreef On het volgende:
Oke thanks, weet je ook hoe duur die was?

edit: 59.90 geloof ik, site gecheckt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 3 november 2008 @ 13:37:46 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62906517
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:35 schreef emokid het volgende:
VIEZE GOTHIX
Ah kijk, een kraspanda

Ik pak even mijn jachtgeweer om je te schieten, dan kan ik je opzetten. Kan ik er lekker mee pronken bij mijn vrienden van de jachtclub. Zeehonden knuppelen en olifanten schieten is passé, kraspanda's jagen is de nieuwe trend
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_62906541
Zeg ik ook altijd.
  maandag 3 november 2008 @ 13:57:13 #106
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62907013
Goed voorbeeld doet goed volgen
pi_63670649
De 13e naar Clan of Xymox
* anne_Chris heeft d'r zin in!
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  maandag 1 december 2008 @ 16:05:15 #108
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63670752
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:01 schreef anne_Chris het volgende:
De 13e naar Clan of Xymox
* anne_Chris heeft d'r zin in!
Waar is dat, anne?
  maandag 1 december 2008 @ 17:39:03 #109
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_63673464
Mag ik even spammen?
quote:

SUMMER DARKNESS WINTER EDITION

Smullen geblazen en niet zo'n klein beetje ook voor de liefhebbers van de betere duistere klanken! Meteen na Oud & Nieuw een gratis knallende Cyberia, eind februari een dijk van een festival met onder ander Feindflug en Jesus and the Gurus live op de planken en aan het begin van die maand de Summer Darkness Winter Edition 2009, gevolgd door Cyberia.

Inmiddels is het winterse zusje van het grote Summer Darkness festival in augstus niet meer weg te denken uit de donkere concertagenda. Met maarliefst twee internationale headline-acts en twee Nederlandse groepen staat Tivoli de Helling een hele live-avond in het teken van de betere (dark)electro, synthpop, industrial en veel meer. Na afloop van de bands natuurlijk een dampende Cyberia-dansnacht met de resident-DJs: -X-X-X, Krat en DistortedChaos. Op de Summer Darkness Winter Edition 2009 worden de eerste namen van het grote Summer Darkness festival bekend gemaakt. Bovendien worden dan de nieuwe Summer Darknesswebsite en het nieuwe SD meisje gelanceerd!

Darkwave en synthpop van de allerbeste soort vind je bij Diorama. Dit duet tussen Torben Wendt en Felix Marc (NamNamBulu / Frozen Plasma) staat bekend als één van de meest toonaangevende en vernieuwende acts uit de wave-scene. Melancholisch én atmosferisch bewegen deze twee moeiteloos tussen vervoerende ballads en pompende clubtracks.

Voor dat laatste kun je Faderhead ook wel laten lopen. Dat bewees deze duizendpoot op Summer Darkness en op tour in ons land. Electropunk met een goed stel hersens, bravoure én spetterende melodie: al drie albums lang draait Faderhead zijn hand niet om voor een portie stevige dansvloerkrakers met industriële beats en catchy pophooks. Diorama en Faderhead stellen op de Summer Darkness Winter Edition 2009 allebei exclusief hun nieuwe platen live voor.

Support komt van het Nederlandse NG-Pro. Afgelopen zomer verscheen 'The Place To Be' dat een beukende darkelectro/industrial cocktail serveerde. Technoide, compromisloos en uitermate dansbaar is NG-Pro één van de heetste Nederlandse darkelectro-acts.

Onder het motto dat in oorlog en liefde alles geoorloofd is, vlamt het veelbelovende splinternieuwe Schwarzblut uit de startblokken. Nederlands, maar voorzien van Duitse vocalen tekent dit trio voor sinistere electro-industrial.

Na afloop van de concerten is er natuurlijk een Cyberia-dansavond met de resident-DJs: -X-X-X-, Krat en DistortedChaos!
bron
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_63687426
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:05 schreef Elegy het volgende:

[..]

Waar is dat, anne?
Amstelveen, in P60. Ruig dorp jeweets

Supports:

Sophya <= is degene met wie ik ga groot fan van!
Boudoir
hier kommt die Sonne!
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:25:07 #111
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63688060
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 06:26 schreef anne_Chris het volgende:

[..]

Amstelveen, in P60. Ruig dorp jeweets

Supports:

Sophya <= is degene met wie ik ga groot fan van!
Boudoir
Ai, de P60. Weet niet of ik wel durf, zou ik eerst mijn auto moeten pantseren
Sophya, er zijn een aantal Sophya's dacht ik. Is dit de martial band of de wave band?
pi_63706841
't Is de wave band heb ik me laten vertellen ;-) door junior, vader van een klasgenootje is daar de manager van
hier kommt die Sonne!
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:58:17 #113
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63707556
Ah, belangenverstrengeling
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:09:58 #114
173696 TheeUndCandy
poeslief, begrepen?
pi_63707917
Niets mis mee, dacht ik zo.

Aanwezig op:
13-12-2008 Clan Of Xymox, Sophia & Boudoir in P60 te Amstelveen
13-12-2008 '80 & More in de Baroeg te Rotterdam

Heul misschien aanwezig op:
31-12-2008 Dark Sylvester in de Baroeg te Rotterdam

Ik ben wel een beetje vaak in de Baroeg.
(Of is er ook een algemeen gothic-topic? Want dit is eigenlijk een Summer Darkness-topic zo te lezen.)
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:17:56 #115
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63708164
Dit is het gothic topic

Ik was laatst nog in de Baroeg met de neo-folk avond. Was leuk
pi_63719842
Sad lovers and Giants weer een beetje herontdekt met het album Epic Garden music en ook the Sisters of Mercy wil mijn playlist weer eens vullen. Gothic rock is tof.
  woensdag 3 december 2008 @ 11:15:06 #117
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63720515
Sisters komen volgend jaar weer naar Nederland trouwens
pi_63720615
Cool, misschien ga ik wel kijken.. Clan of Cymox wil ik ook zien maar Amstelveen is iets te ver van mijn deur.
  woensdag 3 december 2008 @ 18:21:30 #119
173696 TheeUndCandy
poeslief, begrepen?
pi_63730958
Haha, the Sisters schijnen niet helemaal leuk meer te zijn. Beter koop je een extra cd'tje en kom je naar Amstelveen voor CoX. Ze zijn zó goed live, ik verbaas me er telkens weer over.

En leuk dat je ook wel eens in de Baroeg komt, Elegy. Neo-folk en ambient is niet helemaal mijn shizzle, dus die avond sla ik dan weer over.
  donderdag 4 december 2008 @ 07:51:28 #120
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63746598
Ik heb ze gezien tijdens de Smoke & Mirrors tour van een paar jaar geleden. Erg veel viel er niet te zien maar in elk geval heb ik ze eens live meegemaakt.

Ja, dat was een leuke avond, die Dwaalspoor Eind van het jaar hebben ze er nog eentje, misschien dat ik ook wel die kant op kom dan
pi_63756388
Heb zitten twijfelen over the sisters. Maar de concertrevieuws zijn zo negatief dat ik geen zin heb om iedere keer dat ik floodland of zo luister aan een matig concert moet denken.
Wat bij de Red Hot Chilli Peppers wel gebeurde bij mij.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_63800662
Heb ze 3 keer gezien waarvan ze 1 keer geweldig waren (die smoke & mirrors tour met Elegy).
Daarna was het maar bagger, voornamelijk doordat ze alleen maar trage b-kantjes aan het spelen waren...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 7 december 2008 @ 23:03:33 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63837441
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:21 schreef TheeUndCandy het volgende:

En leuk dat je ook wel eens in de Baroeg komt, Elegy. Neo-folk en ambient is niet helemaal mijn shizzle, dus die avond sla ik dan weer over.
Je ontloopt me
  zondag 7 december 2008 @ 23:48:17 #124
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_63838934
Ik heb The Sisters enkele jaren geleden in 013 gezien, en dat was niet direct bagger, maar echt goed was het ook niet.

En ze speelden This Corrosion gewoon niet.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_63843483
28 februari in Tivoli: Feindflug, Jesus and the Gurus, Killing Ophelia en Jabberwock. Klinkt een stuk boeiender dan de SD winter edition...
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')