quote:Op maandag 3 november 2008 13:28 schreef On het volgende:
Oke thanks, weet je ook hoe duur die was?
edit: 59.90 geloof ik, site gecheckt.![]()
Ah kijk, een kraspandaquote:
Waar is dat, anne?quote:Op maandag 1 december 2008 16:01 schreef anne_Chris het volgende:
De 13e naar Clan of Xymox![]()
* anne_Chris heeft d'r zin in!
bronquote:
SUMMER DARKNESS WINTER EDITION
Smullen geblazen en niet zo'n klein beetje ook voor de liefhebbers van de betere duistere klanken! Meteen na Oud & Nieuw een gratis knallende Cyberia, eind februari een dijk van een festival met onder ander Feindflug en Jesus and the Gurus live op de planken en aan het begin van die maand de Summer Darkness Winter Edition 2009, gevolgd door Cyberia.
Inmiddels is het winterse zusje van het grote Summer Darkness festival in augstus niet meer weg te denken uit de donkere concertagenda. Met maarliefst twee internationale headline-acts en twee Nederlandse groepen staat Tivoli de Helling een hele live-avond in het teken van de betere (dark)electro, synthpop, industrial en veel meer. Na afloop van de bands natuurlijk een dampende Cyberia-dansnacht met de resident-DJs: -X-X-X, Krat en DistortedChaos. Op de Summer Darkness Winter Edition 2009 worden de eerste namen van het grote Summer Darkness festival bekend gemaakt. Bovendien worden dan de nieuwe Summer Darknesswebsite en het nieuwe SD meisje gelanceerd!
Darkwave en synthpop van de allerbeste soort vind je bij Diorama. Dit duet tussen Torben Wendt en Felix Marc (NamNamBulu / Frozen Plasma) staat bekend als één van de meest toonaangevende en vernieuwende acts uit de wave-scene. Melancholisch én atmosferisch bewegen deze twee moeiteloos tussen vervoerende ballads en pompende clubtracks.
Voor dat laatste kun je Faderhead ook wel laten lopen. Dat bewees deze duizendpoot op Summer Darkness en op tour in ons land. Electropunk met een goed stel hersens, bravoure én spetterende melodie: al drie albums lang draait Faderhead zijn hand niet om voor een portie stevige dansvloerkrakers met industriële beats en catchy pophooks. Diorama en Faderhead stellen op de Summer Darkness Winter Edition 2009 allebei exclusief hun nieuwe platen live voor.
Support komt van het Nederlandse NG-Pro. Afgelopen zomer verscheen 'The Place To Be' dat een beukende darkelectro/industrial cocktail serveerde. Technoide, compromisloos en uitermate dansbaar is NG-Pro één van de heetste Nederlandse darkelectro-acts.
Onder het motto dat in oorlog en liefde alles geoorloofd is, vlamt het veelbelovende splinternieuwe Schwarzblut uit de startblokken. Nederlands, maar voorzien van Duitse vocalen tekent dit trio voor sinistere electro-industrial.
Na afloop van de concerten is er natuurlijk een Cyberia-dansavond met de resident-DJs: -X-X-X-, Krat en DistortedChaos!
Amstelveen, in P60. Ruig dorp jeweetsquote:
Ai, de P60. Weet niet of ik wel durf, zou ik eerst mijn auto moeten pantserenquote:Op dinsdag 2 december 2008 06:26 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
Amstelveen, in P60. Ruig dorp jeweets
Supports:
Sophya<= is degene met wie ik ga groot fan van!
Boudoir
Je ontloopt mequote:Op woensdag 3 december 2008 18:21 schreef TheeUndCandy het volgende:
En leuk dat je ook wel eens in de Baroeg komt, Elegy. Neo-folk en ambient is niet helemaal mijn shizzle, dus die avond sla ik dan weer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |