OTquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:39 schreef Pantheon het volgende:
Voor Veljanov (donderdag) kun je denk ik losse kaarten kopen of een passe-partout voor alle dagen. Dat was nochtans eerdere jaren de constructie. Zelfs als het na elf uur is afgelopen, er gaat rond middernacht nog een trein, half één nog en vanaf iets over 1 uur 's nachts ieder een uur trein.
Oh er staat overigens een link naar een .pdf met een blokkenschema op de website maar als ik die download krijg ik een bestand van 1 kB. Gaat dus niet werken...
Hoezo "dus toch"?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:48 schreef Idril-2 het volgende:
Je gaat dus toch nogVeel plezier daar!
Naar voor je, zo een enorme kutband interviewen, Maar industrial valt onder goth jaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef Asta het volgende:
Wauw. Ik denk, kom hier eens even kijken maar ik geloof niet dat ik ook maar enigszins bekend ben met dit genre hehe. Behalve misschien dat op een van de eerste pagina's uit deze thread een foto van Joe Sinner staat (die met die zonnebril op onder die paraplu), ben bezig met een interview met hem en een stukje over zijn band 'Outerspace Overdose', maar dat is 'industrial glam rock'... valt dat nog onder goth? Ben errrg uit m'n element hiero
Industrial valt onder Industrial, maar is richting Goth gekropen gezien goths het over het algemeen wel een leuk genre vonden en uiteindelijk de cyber/industrial goth is afgesplitst van de originele jaren '80 Gothic Rock goths.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:32 schreef brushaway het volgende:
[..]
Naar voor je, zo een enorme kutband interviewen, Maar industrial valt onder goth ja
.. wat blijkt uit de vreselijk ongenuanceerde reactie van het figuur boven jequote:Op zondag 9 augustus 2009 16:08 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Industrial valt onder Industrial, maar is richting Goth gekropen gezien goths het over het algemeen wel een leuk genre vonden en uiteindelijk de cyber/industrial goth is afgesplitst van de originele jaren '80 Gothic Rock goths.
Een aantal old-school goths zijn niet echt blij met Industrial.
Cyber en Industrial zijn natuurlijk ook twee aparte dingen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:08 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Industrial valt onder Industrial, maar is richting Goth gekropen gezien goths het over het algemeen wel een leuk genre vonden en uiteindelijk de cyber/industrial goth is afgesplitst van de originele jaren '80 Gothic Rock goths.
Een aantal old-school goths zijn niet echt blij met Industrial.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |