abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71253006
Voor Veljanov (donderdag) kun je denk ik losse kaarten kopen of een passe-partout voor alle dagen. Dat was nochtans eerdere jaren de constructie. Zelfs als het na elf uur is afgelopen, er gaat rond middernacht nog een trein, half één nog en vanaf iets over 1 uur 's nachts ieder een uur trein.

Oh er staat overigens een link naar een .pdf met een blokkenschema op de website maar als ik die download krijg ik een bestand van 1 kB. Gaat dus niet werken...
pi_71253271
btw nog mensen die a.s. zaterdag naar KMFDM gaan in de Dynamo in Eindhoven?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_71253866
Hm, ik wilde eigenlijk wel. Maar mijn moeder wordt 50.
Dus helaas voor KMFDM.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:38:52 #254
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_71258693
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_71310260
kaartjes zijn besteld
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_71317831
Gaan er veel mensen hier naar SD? Ik ga met m'n zus een dagje naar de markt, de bands vind ik heel gaaf, maar ik ben de enige in mijn vriendengroep met die muzieksmaak -.-' Next year maybe
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_71321552
Mijn dochter gaat 3 dagen. Ik zal haar even hierheen sturen
hier kommt die Sonne!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:10:07 #258
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71321952
Wauw. Ik denk, kom hier eens even kijken maar ik geloof niet dat ik ook maar enigszins bekend ben met dit genre hehe. Behalve misschien dat op een van de eerste pagina's uit deze thread een foto van Joe Sinner staat (die met die zonnebril op onder die paraplu), ben bezig met een interview met hem en een stukje over zijn band 'Outerspace Overdose', maar dat is 'industrial glam rock'... valt dat nog onder goth? Ben errrg uit m'n element hiero
On your mark. Get set. Crazy!
pi_71326114
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:39 schreef Pantheon het volgende:
Voor Veljanov (donderdag) kun je denk ik losse kaarten kopen of een passe-partout voor alle dagen. Dat was nochtans eerdere jaren de constructie. Zelfs als het na elf uur is afgelopen, er gaat rond middernacht nog een trein, half één nog en vanaf iets over 1 uur 's nachts ieder een uur trein.

Oh er staat overigens een link naar een .pdf met een blokkenschema op de website maar als ik die download krijg ik een bestand van 1 kB. Gaat dus niet werken...
OT
je avatar! 1x geweest en dat ga ik nooit meer vergeten
hier kommt die Sonne!
pi_71672639
Veljanov was tof!
pi_71676300
Hip ^^

Zondag!
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_71677239
Je gaat dus toch nog Veel plezier daar!
pi_71684488
Ik zit te twijfelen om morgen te gaan, Grendel is namelijk tof, maar de rest van de line-up maakt me niet bijzonder gretig.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:17:48 #264
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_71687322
Ik ga morgen en zondag
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_71709324
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:48 schreef Idril-2 het volgende:
Je gaat dus toch nog Veel plezier daar!
Hoezo "dus toch"?

Dankjewel ^^ Ik heb Nienkes nummer, dus haar sms ik dan wel.
pi_71712974
Dus toch omdat ik van Nienke had begrepen dat je niet kon. Enjoy!
pi_71724765
Ahzo

Wat een strontweer *sad smiley*
pi_71725089
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef Asta het volgende:
Wauw. Ik denk, kom hier eens even kijken maar ik geloof niet dat ik ook maar enigszins bekend ben met dit genre hehe. Behalve misschien dat op een van de eerste pagina's uit deze thread een foto van Joe Sinner staat (die met die zonnebril op onder die paraplu), ben bezig met een interview met hem en een stukje over zijn band 'Outerspace Overdose', maar dat is 'industrial glam rock'... valt dat nog onder goth? Ben errrg uit m'n element hiero
Naar voor je, zo een enorme kutband interviewen, Maar industrial valt onder goth ja
pi_71734699
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:32 schreef brushaway het volgende:

[..]

Naar voor je, zo een enorme kutband interviewen, Maar industrial valt onder goth ja
Industrial valt onder Industrial, maar is richting Goth gekropen gezien goths het over het algemeen wel een leuk genre vonden en uiteindelijk de cyber/industrial goth is afgesplitst van de originele jaren '80 Gothic Rock goths.

Een aantal old-school goths zijn niet echt blij met Industrial.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:52:47 #270
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71737478
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:08 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]
Industrial valt onder Industrial, maar is richting Goth gekropen gezien goths het over het algemeen wel een leuk genre vonden en uiteindelijk de cyber/industrial goth is afgesplitst van de originele jaren '80 Gothic Rock goths.

.. wat blijkt uit de vreselijk ongenuanceerde reactie van het figuur boven je En dank je voor je uitleg!

Het is trouwens een vrijwillig interview hoor.. zowel industrial als goth is niet echt mijn smaak maar ik vind het gewoon leuk om ook eens andere dingen (dan metal) te luisteren en te interviewen. Beetje buiten je eigen straatje kijken and all that
pi_71737973
Er zijn inmiddels een hoop overbruggende genres. Bijvoorbeeld Industrial Metal, Industrial die naar Metal (of zelfs Metal bands zijn geworden) neigt (Ministry, Psyclon Nine) en Doom Metal die naar Goth hangt. Ik ben via Mortiis (ex-Emperor) bv in de Industrial en Gothic gekomen.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:03:46 #272
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71739191
Ja daarom, dat hokjes denken is sowieso vrij nutteloos in de praktijk... en er zijn zoveel subgenres enzo, pfff. Net zoiets als dubstep, twostep, grime etc.. ook hopeloos om dat te classificeren vaak. Ik weet niet waar je woont trouwens, maar in Amsterdam heb je de Korsakoff die nogal eens industrial/new wave/gothic avonden hebben.. best aardig.
pi_71746079
Hokjesdenken is zó non-gothic - vindt mijn dochter - en ik ben daar zo blij mee
pi_71750191
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:08 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Cyber en Industrial zijn natuurlijk ook twee aparte dingen.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 10 augustus 2009 @ 01:42:11 #275
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71750206
even ter eigen herinnering; ik was vandaag in de baroeg en ik zag iets hangen met "neofolk" er op en moest aan jou denken, Elegy. Zal eens ff kijken wat het was, morgen!
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')