Wat voor boete?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef RickoKun het volgende:
IK HOEF MIJN BOETE PAS 17 SEPTEMBER TE BETALEN!~!111
Gangstarr uit mijn ultraharde speakersquote:
Nu ga ik eten en douchenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef RickoKun het volgende:
RUKZE!!!!
EN BOETE VOOR OPENBAAR BARON BLIK DRINKEN
Zullen we wedstrijd houden wie het eerst 20 zelfgemaakte kroketten op kan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:14 schreef RickoKun het volgende:
ACHJA MAAR ZIJN FAGS UIT DE STAD DIE HIER KOMEN!
Zo sta ik altijd met een grote gang vlakbij de c1000 hierzo in Leek-city, en daar mogen we gedoogd bier zuipen, blowen en pissen!
EN DAN KOMEN er van die n00bs uit de stad die ons allemaal een flip willen gevenEn dan telkens weer zeggen tegen hen: "Bohhhh geak, wij mogen hier wel staan, vraag maar na fucking beginneling!"
En dan komen ze weer terug en zeggen zoe: "OH JA, sorry maar dat wisten wij niet"
JUTEN
Enrique Iglesias is nu op VH1 sukkel.quote:
Hier bij mij in de buurt zijn zo opeens fokking streng geworden. Als je met een biertje over straat loopt p0wnen ze je helemaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:14 schreef RickoKun het volgende:
ACHJA MAAR ZIJN FAGS UIT DE STAD DIE HIER KOMEN!
Zo sta ik altijd met een grote gang vlakbij de c1000 hierzo in Leek-city, en daar mogen we gedoogd bier zuipen, blowen en pissen!
EN DAN KOMEN er van die n00bs uit de stad die ons allemaal een flip willen gevenEn dan telkens weer zeggen tegen hen: "Bohhhh geak, wij mogen hier wel staan, vraag maar na fucking beginneling!"
En dan komen ze weer terug en zeggen zoe: "OH JA, sorry maar dat wisten wij niet"
JUTEN
Inderdaad, nu wel sukkelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Enrique Iglesias is nu op VH1 sukkel.
Happy hardcorequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
GODVERDOMME, DIE ZOU IK KEI EN KEIHARD DOEN!!!!
*naar bulgarije verhuisd*
RUFFNECK RULES THE HARDCORE SCEEEEENEEE
Hihi jaquote:
Ik vraag het altijd aan en eis dan de dansvloer voor mij allene opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Happy hardcoreAls dat gedraaid wordt ga ik HE LE MAAL uit mijn dak
HAVA NAQUILA
Ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vraag het altijd aan en eis dan de dansvloer voor mij allene op
Kijk je wel uit voor de auto's als je oversteekt? Of doe maar niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
Zo maar boodschappen doen voor vakantie, jeweetz.
Heel serieus doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |