Ik word gewoon helemaal vrolijk van jou verhaal + grote hoeveelheid smileysquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nou ik heb vanaf 9 december 2006 al wat mijn vriendinnetjeDus al dik anderhalf jaar.
![]()
Gaat nog altijd super, wel af en toe wat ruzie maar ik kan echt een enorme azijnpisser zijn dusja.Maar ze vergeeft het me altijd wel weer.
Ik ben nog altijd superverliefd op haar, en het gaat gewoon geweldig.We zijn elkaar wel wat weinig, en ik ben niet zo kapot van mijn schoonouders (
) maarja, we hebben het allebei erg druk.
Maar als we samen zijn spatten de vonken er vanaf
Alleen we zien elkaar als we allebei school hebben eigenlijk alleen op woensdagavond en zaterdag.. en soms nog zondags.. Dat is het enigste jammere, maar we bellen of msnen meestal 's avonds wel dus dat maakt al een heleboel goed.
![]()
Oja, en haar ouders houden van op vakantie gaan, dus in voorjaarsvakantie of herfstvakanties is ze meestal weg, dat is ook wel minder.
Alleen heb ik haar nu al 2 weken niet meer gezien ivm vakanties van beide.Vrijdag weer!
![]()
Verder krijg ik van vreemden altijd de vraag wat of ze mijn zusje is, en als ik ze vertel dat het niet zo is zie je ze zo kijken vanWat moet hij met zo'n knappe vriendin. ( toen ik haar leerde kennen was ze echt een 'normaal' meisje, tegenwoordig is ze een heuse hete chick geworden
, eentje om zuinig op te zijn dus
)
Hoezo? Ik heb dan een zus, en die is ook gewoon 'knap', om het zo maar te zeggen. Zelf ben ik allesbehalve knap, maar dat maakt me niet uit..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:15 schreef Argento het volgende:
alleen die laatste alinea is niet logisch. Als jij lelijk bent en zij knap, ligt het juist NIET voor de hand te veronderstellen dat ze je zusje is. En ik ga er vanuit dat jij het niet van je looks moet hebben, anders is de gedachte 'wat moet hij met zon knappe vriendin' net zo min logisch. Dus nee, dat werkt niet helemaal.
Volgens mij begrijp je me niet helemaal. Ik zei dat liefde iets is wat je moet overkomen en dat je niet moet gaan zoeken naar een relatie. Tuurlijk, als jij iemand tegenkomt die je leuk vind moet je er energie in gaan steken om te proberen er wat mee op te bouwen, maar onder geen enkele omstandigheid zou je moeten zoeken naar een relatie. Dat wekt namelijk de indruk dat je een relatie nodig hebt om voldoening te hebben in je leven. En als dat het geval is neem je genoegen met iedereen en eindig je met de foute mensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
das onzin natuurlijk..
energie moet je er sowieso insteken..
het lijkt me sterk dat die leuke vrouw op de hoek zomaar even bij je aan komt bellen en zeggen dat ze je leuk vindt, terwijl jullie elkaar nooit gesproken hebben...
en het is ook niet dat degene die "op zoek" gaan, alles pakken wat er te pakken valt...
anders snijd je jezelf wel heel erg in je eigen vingers, ik zou het iig niet doen...
leuk topique trouwens...
Kut man, een relatie beindigen is altijd kut. Maar het komt allemaal wel goed.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:02 schreef Pim26 het volgende:
[..]
Nou idd.
Ik dacht dat ik dat had...
Valt vies tegen hoor. Op den duur veranderen mensen, soms na een week, soms na een jaar. Mensen veranderen door het werk wat ze doen. Je ontwikkeld je zelf namelijk iedere dag en zo kom je nieuwe dingen tegen.
Je relatie groeit mee of blijft achter. Op den duur kun je ondanks dat je zo lang samen bent en het altijd klikt toch zo elkaar kwijt raken.
Maar ik geloof zeker wel in goede liefde. Echter kom je deze van zelf tegen en dat kan op jonge leeftijd zijn of op latere leeftijd.
In ieder geval voor mij even geen liefde hehe....
nog nooit van genen gehoord? Het is helemaal niet logisch dat ouders een meisje en een jongetje krijgen en dat het meisje knap is en de jongen niet. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het is niet logisch. Dus het is ook niet logisch dat mensen denken dat het knappe meisje wel het zusje zal zijn van het lelijke jongetje. Dan is het logischer dat ze er vanuit gaan dat ze zijn buurmeisje is ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb dan een zus, en die is ook gewoon 'knap', om het zo maar te zeggen. Zelf ben ik allesbehalve knap, maar dat maakt me niet uit..
Mijn vriendin is wel knap, en dat werkt perfect!
Ik snap je post niet helemaal, zou je het even kunnen uitleggen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |