Als er sprake is van een vakantie regelen of iets dergelijks dan moeten er altijd één of twee personen de leiding nemen en de boel regelen. Dat hoeft niet perse diegene te zijn die met het idee komt. Jij had ook de leiding kunnen nemen, heb je niet gedaan dus ben je zelf ook verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef Funkerman het volgende:
Nog eentje van vorig jaar, een iets uitgebreider voorbeeld : iemand uit je klas komt in april heel enthousiast op het idee om in de zomer nog met z'n 6'en een weekje ofzo naar het buitenland te gaan (jaja leuke klas) en iedereen komt met grote plannen, de week erna zouden we even gaan beslissen. Je vergeet het die week erna zelf ook
net als iedereen, en in mei word je eraan herinnerd door een vakantie-advertentie. Je mailt nog maar eens even rond welke datum iedereen kan, en iedereen weer enthousiast, maar de datum die je even suggereert komt 2 mensen niet uit. "morgen op school gaan we even bij elkaar zitten" is het idee van iemand anders. Die dag erna is er 1 iemand niet en wordt het weer vooruit geschoven.
Daarna dacht ik: "laat maar zitten, ik ga niets meer ondernemen, voel me een zeikerd zo". Zoals ik al een beetje verwacht had ondernam niemand meer echt wat en is die vakantie er nooit van gekomen.
Gelukkig had ik in de zomer ook allang ernaast iets geboekt met vrienden, maar hou gewoon je mond dan met je leuke plannen.
Nee, dat hoor ik nooit. Ik denk echt dat het aan jou ligt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:44 schreef Slarioux het volgende:
Oh kom op, dat soort dingen hoor je toch zo vaak?
"Ja we houden contact!"
"Ik bel morgen nog wel ff!"
"Volgende week weer!"
9 vd 10 wordt dat ook niks
quote:Ik tegen huisgenoot "ruim jij je tassen die op de gang staan even op, ik krijg morgen mensen op bezoek".
Huisgenoot : "yo doe ik zo over een uurtje even".
Een dag later staan z'n tassen nog steeds in de weg op de gang.
BOH GEK DIE GAST WIL ONS EEN FILM DOOR DE STROT DUWEN WAAR GEEN ZAK AAN ISquote:Ik tegen maat : "heb je die film al gezien?"
Maat: "nee maar lijkt me wel leuk, ik ga er vrijdag ofzo wel heen".
2,5 week later: trailer op TV, ik: "hoe vond je hem nou?"
Maat: "Ow nee nog niet gezien, komt wel."
ZE HEBBEN IN DIE 1.5 MAAND GEWOON NOG GEEN TIJD GEHAD, DUS ZE KONDEN NIET, DUS NIET GEBELT OF GE-SMS'T, ZOALS DE AFSPRAAK WAS!quote:Paar vrienden: "we gaan deze maand nog wel een keer uit he?"
Ik: "prima, bel of SMS maar even als jullie kunnen".
1,5 maand later nog niets van gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |