Er was drank.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe was de meet Q. ?
Speciaal daarvoor gekocht zekerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit een klein dorpje
Het is hier 2 straten vandaan
Maar dat is bijna alles in het dorpje
Ik heb gister trouwens 4 shirtjes, een lippenstift die ik nu al niet meer mooi vind, armbandjes, en een ketting gekocht
En ik denk dat ik gewoon mn oude jurkje aan doe
Ik lig nog in bed en ben wakker. Draai me zo wel weer om denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:59 schreef knep het volgende:
[..]
@ Q. Hoe kun je nu weer zo vroeg op zijn![]()
.
Zeker bier vanavond!quote:
Bij mij zijn ze altijd weer verdwenen 's morgens.quote:
Citronella ftw!quote:
Lekker zuigen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt lekker bloed blijkbaar voor die krengen.
het was echt een bloedbad vannachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt lekker bloed blijkbaar voor die krengen.
Ook.quote:
+1 zelfkennis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:20 schreef CherryLips het volgende:
het zijn ook de vrouwtjes die steken he, vrouwtjes zijn altijd de bitches.
quote:
Kluts!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Grr... vanochtend werd ik wakker gebeld door een vriend van me, een andere vriend van me was niet op werk gekomen en ook niet thuis geweest. Niks voor hem, wij gelijk bang dat hij zich misschien een delirium gezopen had en nu in een steegje voor dood zou liggen, dus ik heb iedereen gebeld, om te vragen waar hij was.
Belt ie net doodleuk op: Ja, ik was bij een meisje en mn batterij was leeg en ik had me verslapen.
Met bier ga je sneller.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef knep het volgende:
Geen bier vanavond, wil morgen fietsen. Morgenavond maak ik het goed
.
Krijgen we daar een verslagje van hoe je het goedmaakt enzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef knep het volgende:
Geen bier vanavond, wil morgen fietsen. Morgenavond maak ik het goed
.
Ik ben ook niet boos, heb 'm alleen wel verteld dat ie een draai om zijn oren krijgt als ik 'm weer zie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kluts!![]()
![]()
Ach niet boos op zijn, he got lucky moet je maar denken
Grrr, mmmbob op de radio
Hangt er van af hoe vaak je stopt om te pissenquote:
Hmm alcoholprobleempje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet boos, heb 'm alleen wel verteld dat ie een draai om zijn oren krijgt als ik 'm weer zie.
Maar hij is een maand geleden al een keer naar de eerste hulp gebracht omdat ie ergens out was gegaan midden op straat, door te veel drank enzo. Dus vandaar de paniek.
Hehe, in theorie zou dat kunnen in de praktijk crash ik altijd directquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Krijgen we daar een verslagje van hoe je het goedmaakt enzo?
Kunnen we aan je typfouten inschatten of je het daadwerkelijk goed hebt gemaakt
Bekend fenomeen, heb er ook vaak last van gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:38 schreef knep het volgende:
[..]
Hehe, in theorie zou dat kunnen in de praktijk crash ik altijd direct.
Geen zin/niet meer in staat PC aan te zetten dus.
Neuh, niet echt. Hij kan alleen geen mate houden met drank en drugs, en dat gaat dus wel eens fout.quote:
Hehe, dus wel een probleempjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Hij kan alleen geen mate houden met drank en drugs, en dat gaat dus wel eens fout.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:23 schreef CherryLips het volgende:
wehe ik zit naar nederland in beweging te kijken en dat mens zegt steeds Twist! Twist! Twist!.
Hij is net zo oud als ik. Ken hem al 12 jaar, en is mijn beste vriend. Alleen hij is af en toe een iets te grote fan van consumptieve feestartikelen. Op zich is er niet echt een probleem, hij is gezond, gaat gewoon naar zijn werk, the usual dus. Maar als hij dan iets doet, dan is het gelijk veeeel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, dus wel een probleempjeIs hij nog heel jong?
wat dan en waaromquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:15 schreef Q. het volgende:
Oeh, ik heb het nog over PF gehad. Ik weet alleen niet meer met wie.
Tapas.
Oh. En gezien het feit dat ik weer alleen in mn eigen bed lig was deze avond dus niet conform de maximale verwachtingen.
Das waar, kick his assquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is net zo oud als ik. Ken hem al 12 jaar, en is mijn beste vriend. Alleen hij is af en toe een iets te grote fan van consumptieve feestartikelen. Op zich is er niet echt een probleem, hij is gezond, gaat gewoon naar zijn werk, the usual dus. Maar als hij dan iets doet, dan is het gelijk veeeel.
Meer dan hem erop aanspreken en op zijn flikker geven kan ik niet doen, ben z'n moeder niet.
Mijn pc staat toch bijna altijd aan. Heeft me de nodige bans opgeleverd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:38 schreef knep het volgende:
[..]
Hehe, in theorie zou dat kunnen in de praktijk crash ik altijd direct.
Geen zin/niet meer in staat PC aan te zetten dus.
Zo was ik ook niet zo heel lang geleden. Als ik dan dronk kwam ik alleen nog thuis als iemand me bracht. Ook de EHBO een aantal keer gezien, gebroken neus, hersenschuddingen etc. Niets om trots op te zijn trouwens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is net zo oud als ik. Ken hem al 12 jaar, en is mijn beste vriend. Alleen hij is af en toe een iets te grote fan van consumptieve feestartikelen. Op zich is er niet echt een probleem, hij is gezond, gaat gewoon naar zijn werk, the usual dus. Maar als hij dan iets doet, dan is het gelijk veeeel.
Meer dan hem erop aanspreken en op zijn flikker geven kan ik niet doen, ben z'n moeder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |