ManyCam -> Effects -> Text over Video en dan het vinkje 'show manycam logo' uitzettenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:36 schreef postmortum het volgende:
als ik manycam opstart , zie hje manycam staan dus een filmpje kan ik dat afzetten ?
Manycam werkte hier niet, splitcam ook niet maar na die codec pack installatie werkte het wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:36 schreef postmortum het volgende:
als ik manycam opstart , zie hje manycam staan dus een filmpje kan ik dat afzetten ?
link?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:48 schreef postmortum het volgende:
we kunnen hem pwnen door allemaal dezelfde film te streamen
Ik zat bij die gozer met die klok in de hoek enzo, speelde een filmpje af, kwamen er 2 beheerders langsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
welke kamer?
ik ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:58 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ik zat bij die gozer met die klok in de hoek enzo, speelde een filmpje af, kwamen er 2 beheerders langs
http://www.megaupload.com/?d=LBFGS88Equote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:07 schreef postmortum het volgende:
waar is dat filmpje met die dike vrouw ik kan het niet vinden
Ik heb ze er in gezet. Heb je je OP tekstbestand al aangepast?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:48 schreef DemonRage het volgende:
De nieuwe filmpjes mogen ook wel in de OP eigenlijk.
Opasolomiocorrio is echt geweldigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
Onthouden,elke vrijdagavond, muziek met Opa Solomio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |